Gjest lillebøll Skrevet 18. november 2007 #1 Del Skrevet 18. november 2007 Nå bruker jeg gmail, men liker ikke at jeg ikke kan lage mapper. Operamail liker jeg heller ikke. Hotmail er utelukket. Yahoo og Start likeså. Så hva er igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 18. november 2007 #2 Del Skrevet 18. november 2007 Lables i gmail tilsvarer mapper, gi mailen en label, f.eks "jobb" og du kan åpne alle mailene med den labelen senere. Blir ikke det det samme, da? Bare at du kan lable mailen med flere ting, "jobb" og "glede" f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 18. november 2007 #3 Del Skrevet 18. november 2007 Nei synes ikke det blir det samme. Mulig jeg bare er veldig storkrevende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 18. november 2007 #4 Del Skrevet 18. november 2007 Hvorfor synes du ikke det? Blir kanskje lettere å hjelpe deg om du forklarer. Rock.com har mulighet for mapper, men det er vel for useriøst. Liksom [email protected] som epostadresse, i tillegg til at du får en del spam der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #5 Del Skrevet 18. november 2007 Nei synes ikke det blir det samme. Mulig jeg bare er veldig storkrevende. Helt riktig, det er ikke det samme. Det er mapper + mer fleksibilitet. Hvis du vil begrense det til å være gammeldagse mapper, er det jo bare å bruke det til det. Labels legger seg på siden og kan klikkes på, akkurat som mapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 18. november 2007 #6 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har lagt inn hotmail i Outlooken på min stasjonære maskin. Det fungerer kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #7 Del Skrevet 19. november 2007 portalen.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå