Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med bitre følelser-jeg er alene med en jente på 7 år, vi bor trangt og har relativt dårlig økonomi ( alle utgifter alene)..

Jeg er utrolig ensom, og sliter med og forstå hvordan jeg kunne havne i denne situsjonen. Det var jeg selv som tok avgjørelse om brudd med eksen. Han var voldelig. ( noe jeg ikke visste før jeg ble gravid ) Han har fått seg ny dame, virker som det går veldig fint og at han ikke er voldelig med henne ( fysisk/psykisk mishandling )

kommer spørsmålet mitt, hvordan han kan klare å få seg dame mens jeg som ikke er voldelig og snill må sitte alene?? ( bitter )

Jeg har alltid bodd med noen andre voksne, nå føles tomheten tung å bære-passer ikke til det. Ser mange lykkelige par, familier som finner på kjekke ting sammen ( glad på deres vegne ) men blir så trist-hvorfor er jeg alltid alene?

mange menn på min alder er opptatt ( er 30 ) mange har høye krav, har møtt noen menn og ett lite forhold ( med en mann som lurte meg) synes egentlig ikke de er noe snille. Har til gode å møte den store kjærligheten.

Liker ikke utviklingen, synes selv jeg begynner å bli desperat etter nærhet og voksen kontakt, spør til og med eksen etter en klem- og

merker kroppen trenger det. Mangel på sex blir også ett problem men jeg er ikke typen til ons og får så fort følelser ved slike elsker forhold så det er vanskelig.

Hverdagen min er fullt opp med jobb og følge opp barnet, hadde vært så fint med en å dele det med også. Lei av å ha det slik, ønsker å planlegge en fremtid sammen med en voksen mann, drømmer om mer familie.

Vet ikke, jeg bare syter-men det er blitt ett problem for meg, det er sårt og blir sår inni meg,kunne ønske jeg bare kunne slappe mer av-men det virker helt umulig, jeg tror jeg kan dø av ensomhet.

Det rare er også at når en mann viser interesse så gidder jeg ofte ikke bli kjent, da blir det litt "whatever", mens det jeg IKKE får jakter jeg på med stor stil

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Her tror jeg du må endre tankegangen din. Om du hele tiden tenker at jeg ikke får noen, jeg er så alene og ensom, sender du ut feil signaler til folk.

Du må få slutt på selvempatien og tenke positivt :)

Vær deg selv og stol på den du er så vil du sende ut positiv signal til folk .

Skrevet

Mange møtes via nettsider - så hvorfor ikke legge ut en profil? Du er klar for forhold, og møter andre på samme alder som er ute etter det samme. Trenger ikke å hoppe inn i ethvert tilbud, men er verdt et forsøk!

Så må du slutte å være bitter (det er ikke sjarmerende...) - fremhev alt det positive det er med deg selv, og lær deg å bli glad i deg selv!

Skrevet

Jeg er enig med ”mysticgirl”. Du kan ikke sitte å tenke sånn over lengre tid. Det finnes helt sikkert positive ”åpninger/ muligheter”. Men det er bare ikke så lett å se de der du er nå. Det er mange single bra menn i dette landet på din alder. De lengter også etter noen å dele livet med. Du må selv åpne døren og være åpen og positiv for at ting kan skje. Det skal ikke så mye til før at du kjenner forskjellen og kommer in i en positiv spiral. Men det er viktig å legge merke til det positive som er og ta det til seg. Det er klart det er leit å være alene og ikke ha noen. Men det er bare i en mellom periode. Det finnes mange bøker som kan gi gode tips om positiv tankegang og de har hjulpet meg mye. Jeg var som deg etter et langt forhold ensom og følte alt var vanskelig. Men jeg klarte å forstå at det kom til å gå bra og da kom jeg meg raskt oppover. Jeg tiltrakk meg en fantastisk kvinne som jeg nå er gift med. Det jeg lærte i den perioden med positiv tankegang og selvutvikling er noe jeg praktiserer i dag også. Det hjelper meg frem på alle plan i livet..

Caracal

Skrevet
Her tror jeg du må endre tankegangen din. Om du hele tiden tenker at jeg ikke får noen, jeg er så alene og ensom, sender du ut feil signaler til folk.

Du må få slutt på selvempatien og tenke positivt :)

Vær deg selv og stol på den du er så vil du sende ut positiv signal til folk .

Helt enig med mysticgirl her. Lite som er mer attraktivt enn en selvsikker, blid og positiv person.

Mange møtes via nettsider - så hvorfor ikke legge ut en profil? Du er klar for forhold, og møter andre på samme alder som er ute etter det samme. Trenger ikke å hoppe inn i ethvert tilbud, men er verdt et forsøk!

Så må du slutte å være bitter (det er ikke sjarmerende...) - fremhev alt det positive det er med deg selv, og lær deg å bli glad i deg selv!

:jepp: Synes forslaget om en nettprofil var bra. Jeg kjenner mange som møttes på nettet. Mange av disse er nå samboere/gift. Hvorfor ikke bare forsøke?

Gjest Blondie65
Skrevet

Eks'en din har fått seg ny partner - du har ikke. Har det noen som helst sammenheng? Hvorfor lager du en sammenheng? Ikke synk ned i denne typen bitterhet/selvmedlidelse - det bare ødelegger for deg.

Søk kontakt med andre i samme situasjon. Kolleger, venner som er enslige, kan dere gjøre noe i fellesskap? Dermed får du litt sosial kontakt og får kommet deg ut litt.

Dyrk deg selv litt. Nyt den friheten du har i at du er din egen herre som kan bruke to timer på badet bare for at du kan det. Gjør deg flid med negler og hår.

Still deg opp foran speilet og si positive ting om deg selv. Dermed kommer selvtilliten.

Du falt for eks'en din en gang. En annen har falt for ham, det er vel ikke så unaturlig? Konsentrer deg om deg selv heller. Du har helt sikkert flotte kvaliteter som du trenger å hente frem i lyset.

Og nei - veien til varig kjærlighet er ikke gjennom en rekke ONS - det tror i alle fall ikke jeg. Lag deg en nettprofil som noen nevnte - men vær naturlig skeptisk til de du treffer for det er mange raringer der ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...