Gjest kjærlighetssorg Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 For akkurat 7 minutter siden gikk ytterdøra igjen... Forloveden min dro, han flytta hjem...bort fra meg. Med to ringer i lomma si. Igjen sitter jeg, med tårer og mascara nedover kinnet, knuger hardt på voldsalarmen min og skjelver.. Denne gangen hadde jeg ikke behov for den... han var kun trist :gråte:
Kosemose Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Hvis voldsalarmen er noe du har fått pga ham, er det godt å høre at han har flyttet. Så håper jeg han lar deg være i fred, og at du tar tiden til hjelp og kommer over ham og det som har vært. Håper du har noen gode mennesker nær deg som du kan snakke med og få støtte av nå.
Gjest lissi32 Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Dette høres ut som var det beste som kunne skje. Kanskje det ikke føles sånn nå, men senere vil du se det, og få et mye bedre liv, med rett mann*S* Trøsteklem
Annie Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 HAr du voldsalarm pga han, skal du være glad for at han gikk!
ToveM Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Er sikker på du får det mye bedre uten ham, selv om det sikkert ikke føles slik nå.
mamma mia Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Enig med de andre.Tørk tårene, gå og ta deg et bad.Livet går videre
Gjest lissi32 Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Dette høres ut som var det beste som kunne skje. Kanskje det ikke føles sånn nå, men senere vil du se det, og få et mye bedre liv, med rett mann*S* Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå