Myrthel Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg og dattra mi skal på kjendisparty.. Vi har litt planer om å kle oss ut som Britney, i video`n: Ups! I did it again.... Finner ikke noe bilde av henne fra akkurat dette. Har det sånn ca i hodet, men har lyst til å se HELT lik ut.. Kan noen sende meg bilde eller en link???
Gjest Audrey Horne Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Oops!. Som du ser så er det bare å grave frem den røde catsuiten .
Gjest Helen Parr Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 *håper Myrthel legger ut link til bilde av seg selv*
Myrthel Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 *håper Myrthel legger ut link til bilde av seg selv* Tja..... :banantroll: Da ville vel mange fått seg en god latter vel.... Jenta mi har også litt planer om evt.. å kle seg som Britney, som skolejente. Husker ikke hvilken video... Men hun har skoleuniform og musefletter.. Har noen en link dit også.... Takker for linken til Ups..... Her blir det bare å kle seg ut,ja
Myrthel Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 Denne? Jepp... Det var den vi tenkte på... Er det noen som har andre forslag, til noen det vil være "lett" å "se ut som" - så kom gjerne med forslag.... Vi er bare i planleggingsfasen ennå.....
Myrthel Skrevet 18. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2007 Have fun. Takker..... vi gleder oss...
Gjest Gjest Julie Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Gå uten truse og hamburger med dressing i hånden?
Nausicaä Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 (endret) Om du hadde kledd deg slik: http://britney.webby.no/britney_/001_britney048.jpg Regner jeg med de fleste hadde skjønt hvem du var. IMG-tagger fjernet. Skya (mod) Endret 18. november 2007 av Skya
Myrthel Skrevet 18. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2007 (endret) Gå uten truse og hamburger med dressing i hånden? Jo, det hadde jo vært stilig , men det er en fest for både barn og voksne - så da er det vel best å beholde trusa på.... Om du hadde kledd deg slik: http://britney.webby.no/britney_/001_britney048.jpg Regner jeg med de fleste hadde skjønt hvem du var. Liker den stilen, så jeg skal nok finne noe klær som kan passe.. Har et par uker på meg (oss)... til å finne det beste.. IMG-tagger fjernet i sitat. Skya (mod) Endret 18. november 2007 av Skya
Gjest Helen Parr Skrevet 18. november 2007 #12 Skrevet 18. november 2007 Gå uten truse og hamburger med dressing i hånden?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå