Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ut med en venninde i Trondheim. Kommer vi inn på uteplasser der med dongeri?

På grunn av barn så har vi ikke vært på utelivet på evigheter så derfor lurer vi på dette. Har vært litt surt å ikke få komme inn på div plasser når vi for en gangs skyld får sjangsen til å gå ut.

Da tenker vi ikke på å spise, men mer en pub runde, så tenkte vi skulle på plasser som Lille London, Frakken osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frakken krever høye heler, skjørt eller kjoler og ok utsende... i følge min venninne som er bartender der..

Skrevet

Jeg har aldri blitt nektet adgang på utesteder i Trondheim (og andre byer for den saks skyld), og jeg går ofte i jeans. Hvorfor skulle man ikke komme inn på utestedet med jeans på?

Og Frakken slipper inn hva som helst, etter det jeg har sett.

Det eneste stedet som muligens har litt dress-/facecode er Vista.

Skrevet
frakken krever høye heler, skjørt eller kjoler og ok utsende... i følge min venninne som er bartender der..

Da er det vel mer enn en pub..så der hadde jeg aldri kommet inn, siden jeg aldri går med høye hæler...

Skrevet
Da er det vel mer enn en pub..så der hadde jeg aldri kommet inn, siden jeg aldri går med høye hæler...

Det er bare sprøyt! Jeg har hatt på tusenvis forskjellige antrekk, med og uten hæler, kjole, skjørt, bukse, shorts.. Kommer alltid inn! :)

Skrevet

hahaha, på Frakken har jeg kommet inn med en t-skjorte hvor det sto "Sex Instructor - First Lesson Free". Hvis du blir nektet adgang der så har du alvorlig problemer, eller bare hundeavføring innsmurt i håret.

Skrevet
Det er bare sprøyt! Jeg har hatt på tusenvis forskjellige antrekk, med og uten hæler, kjole, skjørt, bukse, shorts.. Kommer alltid inn! :)

Syntes det hørtes litt vel stivt ut, ikke noe problem for meg uansett da, har aldri vært i Trondheim. Men skulle gjerne vært der en tur en gang..

Skrevet (endret)

Fy flate, jeg hadde av prinsipp nektet å gå inn et sted der jeg måtte gå med høye heler.

Endret av Grissini
Skrevet
Fy flate, jeg hadde av prinsipp nektet å gå inn et sted der jeg måtte gå med høye heler.

helt enig

Skrevet
Jeg skal snart ut med en venninde i Trondheim. Kommer vi inn på uteplasser der med dongeri?

På grunn av barn så har vi ikke vært på utelivet på evigheter så derfor lurer vi på dette. Har vært litt surt å ikke få komme inn på div plasser når vi for en gangs skyld får sjangsen til å gå ut.

Da tenker vi ikke på å spise, men mer en pub runde, så tenkte vi skulle på plasser som Lille London, Frakken osv

Frakken er ganske harry, bare så du vet det....;) Man kommer garantert inn uten problemer med jeans.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg synes veldig mange personer i Trondheim er harry jeg :fnise:

Jeg har aldri sett så mange som har pyntet seg for bytur med klær som ikke passer sammen og klær som ikke er pene :fnise:

Alle jeg kjenner og har møtt ute er veldig hyggelige, det er bare ikke høy snobbefaktor i Trondheim :) Derfor tror jeg ikke du ha problemer med å komme inn på utested med olabukse, i Trondheim går man med alt :) Heldigvis!

Skrevet
Jeg synes veldig mange personer i Trondheim er harry jeg :fnise:

Jeg har aldri sett så mange som har pyntet seg for bytur med klær som ikke passer sammen og klær som ikke er pene :fnise:

Alle jeg kjenner og har møtt ute er veldig hyggelige, det er bare ikke høy snobbefaktor i Trondheim :) Derfor tror jeg ikke du ha problemer med å komme inn på utested med olabukse, i Trondheim går man med alt :) Heldigvis!

Det er jeg enig i, selv om jeg riktignok ikke har vært på så mange av ungdoms/student-diskotek-stedene. Når jeg har vært ute i Trondheim har vi gjerne gjort et eller annet først og derfor ikke pyntet oss noe særlig, men har aldri blitt nektet eller sett rart på noe sted - det måtte evt være om man er for dritings eller ikke gammel nok. Og jeg synes også dette hovedsaklig er positivt.

Skrevet

Vet ikke hvordan det er i Trondheim, men i Oslo kommer man inn med jeans overalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...