Gå til innhold

Denne videoen er noe av det morsomste jeg har sett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe! Men jeg ble nesten litt bekymret for anklene til modellen. Lurer på hva hun tenkte - "Faen heller, her må jeg gå rundt i disse teite skoene og en jævla vannekanne!! :sur:"

Skrevet
Hehehe! Men jeg ble nesten litt bekymret for anklene til modellen. Lurer på hva hun tenkte - "Faen heller, her må jeg gå rundt i disse teite skoene og en jævla vannekanne!! :sur:"

:fnise: Også var det til og med vann i den, kan ikke fatte vitsen med det. Mer autentisk, kanskje? hehe nei modellyrket er visst ikke noen dans på roser likevel.

Skrevet
:fnise: Også var det til og med vann i den, kan ikke fatte vitsen med det. Mer autentisk, kanskje? hehe nei modellyrket er visst ikke noen dans på roser likevel.

Var det vann i den?? Hehe, så sært. Sikkert en eller annen full stylist som fant den blant blomstene. Vannekanne - Tres elegant! ;)

Skrevet (endret)

At hun faller to ganger synes jeg ikke er kjempemorsomt. Det jeg derimot synes er hysterisk er måten hun sjangler på når hun faller den andre gangen, og responsen fra studio. :ler:

Endret av Advena
Skrevet

Så tynne de er! :overrasket:

Huff, det må ha gjort forferdelig vondt! Men kan ikke annet enn å le av reaksjonene deres. :ler:

Skrevet
Var det vann i den?? Hehe, så sært. Sikkert en eller annen full stylist som fant den blant blomstene. Vannekanne - Tres elegant! ;)

:ler:

Ja, jeg har sett et klipp som er filmet fra en annen vinkel (finner det ikke igjen nå) og der ser man tydelig at vannet skvetter rundt.

At hun faller to ganger synes jeg ikke er kjempemorsomt. Det jeg derimot synes er hysterisk er måten hun sjangler på når hun faller den andre gangen, og responsen fra studio. :ler:

Ja hun kjemper virkelig for å holde seg på beina, "ikke søren om jeg skal ned på gulvet en gang til".

Sjanglingen minner om en av de berømte "Silly walks" fra Monty python :fnise:

Her er forresten en annen modell, hun presterer å falle ned i et høl i gulvet! Hun er på der - oj, der var hun borte gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...