Gjest Gjest_Cathy_* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 For lenge siden kom jeg over en side på nettet til noen som drev med tattovering i Oslo, men som ikke gjorde det på nymotens instrumenter, men som brukte "prikking" eller hva de kalte det.. Noen som kjenner til dem? Jeg finner de ikke igjen, og har planer om å tattovere meg hos dem, hjelper lite når jeg ikke husker hva de heter engang....!!
Catzy Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Kunst med puls driver med prikking. Se på sidene deres her: http://www.kunstmedpuls.no/ Hvis jeg skulle fått en tatovering, tror jeg at jeg ville gått dit.
kheira Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Kunst med puls! De er bare råflinke! Har en stor tattoo tatt hos de, planlegger ca 4 til der
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Det var disse jeg lette etter ja!! Har de lang ventetid her..? Og, hvordan ligger de i pris i forhold til andre "ordinære" plasser?
Catzy Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Aner ikke. Send dem en e-post og spør, da vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå