Aobakle Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hei Eg skal kjøpa eit musikkinstrument til ca 150 000 kroner. I denne prisklassen må eg til utlandet for å få eit godt utval, og eg har peila meg inn på London eller Paris. Men det eg lurer på er om det er mest gunstig å kjøpa i pund eller euro for tida. Altså om pund eller euro er billegast i forhold til kva dei koster i gjennomsnitt. Er det nokon som veit dette?
Nausicaä Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Valutaen har vel ingenting å sei i forhold til kva instrumentet kostar i dei forskjellige landa. Så du må vel berre undesøkje (ringe, google...) og finne ut kva instrumentet kostar i London/Paris. Men ein euro er ca. 8 norske kr, og eit pund er ca 11 nok.
Aobakle Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Instrumentmarknaden er internasjonal og prisen i høve til kvaliteten ganske lik uansett kor ein kjøper. Det eg tenker på er at eg vil få mest mogleg pund eller euro for dei norske kronene mine. Det hadde jo vore dumt å kjøpa i euro om pundet er spesielt svakt, eller omvendt. Når eg skal bruka så myke pengar kan det jo bli nokre kroner i forskjell. Eller tenker eg heilt feil?
vips Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Bruk denne linken for å regne kurs mellom de ulike landene. Uansett bør du få et prisoverslag direkte fra de enkelte forhandlere først, det kan jo hende du kan forhandle deg fram til en rabatt hos noen av dem?
Aobakle Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 Takk for ein god link, Vips. 150 000 kroner er 18 677 euro eller 13 355 pund. Men det eg lurer på, og som eg syns er vanskeleg å finna nettsider som kan svara meg på, er kva som er det beste kjøpet av euro og pund akkurat no. Sånt går vel litt i bølger, gjer det ikkje? Om euroen går frå 7,8 til 8,2 får eg 938 euro mindre for mine 150 000 kroner, og det er jo ein del pengar.
Meaty Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 (endret) Kan USA være noe alternativ? For dollaren er jo veldig billig nå for tiden, en dollar koster bare litt over 5 kroner og for noen år siden var den nesten oppe i 9 kroner. Min far skal kjøpe seg Harley fra USA nå nettopp pga den billige dollaren. Så jeg skjønner godt hva du mener med spørsmålet ditt, det kan være penger å spare ved å handle i andre land. Dessverre har jeg ikke noe råd når det gjelder pund/ euro-problematikken. Endret 18. november 2007 av Meaty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå