Gjest lucky!74 Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg skal til min første time med pensling til uka. Jeg er veldig spent på om jeg ser noe resultat etterhvert. Har arr og svarte prikker/store porer som jeg håper kan bli mindre plagsomt. Skal også ta krystallsliping ei stund etter at jeg er ferdig med pensling(ca 8 behandlinger). Tenk om det virkelig finnes noe som funker! Bruker rens, glykol og fukt fra MD også. Noen med gode/dårlige erfaringer med dette?
Gummiloppa Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Har nettopp avsluttet min kur på 10 behandlinger med pensling, og de arrene jeg hadde er blitt så og si usynlige, men jeg fikk jo ekstremt kviseutbrudd og ble knusk tørr etter hver behandling... Men det er veldig individuelt, noen blir helt fine i huden også. Men så har jeg litt sensetiv hud fra før, så det kan jo ha en del å si. Jeg skal ta en kur med krystallsliping nå for å få vekk resten av arrene som ikke penslingen tok
Gjest lucky!74 Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Har nettopp avsluttet min kur på 10 behandlinger med pensling, og de arrene jeg hadde er blitt så og si usynlige, men jeg fikk jo ekstremt kviseutbrudd og ble knusk tørr etter hver behandling... Men det er veldig individuelt, noen blir helt fine i huden også. Men så har jeg litt sensetiv hud fra før, så det kan jo ha en del å si. Jeg skal ta en kur med krystallsliping nå for å få vekk resten av arrene som ikke penslingen tok Oi det hørtes bra ut! Lurer på hvilken type arr du hadde. Var det dype eller overfladiske, etter kviser, eller?
Gummiloppa Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 (endret) Det er kvisearr ja, men dog ikke så dype. Bare overfladiske arr, så jeg er ikke sikker på hvor effektivt det er på dypere arr. Men det gjør jo arr mindre uansett hvor dype de er Endret 18. november 2007 av Tillepike
Gjest lucky!74 Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Det er kvisearr ja, men dog ikke så dype. Bare overfladiske arr, så jeg er ikke sikker på hvor effektivt det er på dypere arr. Men det gjør jo arr mindre uansett hvor dype de er Takk for svar Jeg blir nok ikke kvitt alle arrene, noen er som hakk i kinna desverre. Men alt som hjelper litt er verd et forsøk!
Gummiloppa Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Jada, og hvis du har tenkt til å ta sliping senere så kommer nok det også til å ha en god effekt Selvom ikke alt blir helt borte så blir det nok mye bedre i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå