Gå til innhold

når er det unormalt?

Fremhevede innlegg

Gjest ukysset jente
Skrevet

jeg er en jente som er 19 år. Jeg har aldri kysset en gutt før, aldri hatt kjæreste hatt veldig liten kontakt med gutter generelt.

har alle kysset klint før de 20?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er absolutt ikke unormalt :) Har flere venninner som aldri hadde kysset noen før de var over 20, noen opp mot 25.

Skrevet
Nei, det er absolutt ikke unormalt :) Har flere venninner som aldri hadde kysset noen før de var over 20, noen opp mot 25.

Vel, jeg har et par venner som samler på ostepop - det betyr ikke at det er normalt. "Normalt" defineres utifra gjennomsnittet av befolkningen, og i den forstand er det definitivt unormalt å ikke ha kysset i en alder av 20.

Skrevet
Vel, jeg har et par venner som samler på ostepop - det betyr ikke at det er normalt. "Normalt" defineres utifra gjennomsnittet av befolkningen, og i den forstand er det definitivt unormalt å ikke ha kysset i en alder av 20.

Sukk....

OK, jeg vet ikke om det er unormalt, men jeg kjenner fler som ikke har kysset i en alder av 20 år da. Fornøyd?

Skrevet
Sukk....

OK, jeg vet ikke om det er unormalt, men jeg kjenner fler som ikke har kysset i en alder av 20 år da. Fornøyd?

Hva har det med saken å gjøre? Det sier ingenting om hva som er normalt eller ikke. Omlag 80-90% har kysset før de er tyve år, følgelig er det per definisjon "unormalt" være blant minoriteten som ikke har kysset.

Skrevet
Hva har det med saken å gjøre? Det sier ingenting om hva som er normalt eller ikke. Omlag 80-90% har kysset før de er tyve år, følgelig er det per definisjon "unormalt" være blant minoriteten som ikke har kysset.

Jeg syns ikke at 10-20 % er så lav prosentandel at det kan regnes som unormalt.

Innenfor statistikken må man iallefall under 5 % for at det skal regnes som et signifikant avvik.

Skrevet
Jeg syns ikke at 10-20 % er så lav prosentandel at det kan regnes som unormalt.

Innenfor statistikken må man iallefall under 5 % for at det skal regnes som et signifikant avvik.

Her kunne vi sikkert diskutert i timesvis og det ville garantert vært interessant for begge parter. I stedet for kan heller oppfordre trådstarter til å komme seg ut for å susse :nissekyss:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Som SnillMito og Bopkormen skriver så er det vanskelig å definere hva som er normalt eller ikke. Det som er sikkert er at du ikke er den eneste på 19 som er ukysset. Bortsett fra smånussing i barnehagen kysset jeg ikke selv før jeg ble 20.

Skrevet

Det er jo ikke unormalt, men kanskje litt uvanlig? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...