Gå til innhold

Når kan jeg ta første EL test

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!!

Nå har jeg fått masse EL-tester fra billigtester i posten og har lyst å prøve de ut. Mensen er nettopp ferdig, så lurer på når eg bør begynne med EL-testen...er ganske ny på dette her.

1.dag med mens var 11.oktober, så fint om noen kan svare meg... er det ca 14 dager etter 1.blødningsdag eller??

Pliz svar med dere som har gjort dette før :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På pakningsvedlegget til mine tester (det var ikke fra billigetester), sto det at man skulle begynne å teste fem dager før antatt eggløsning, som er ca 14 dager før neste mens. Jeg fikk positiv test på den femte dagen jeg testet.

Skrevet

Det er vist avhengig av lengden på syklusen din. Har du lange sykluser kan du begynne senere enn hvis du har korte. Jeg har lest litt om CB sine tester og på deres sider står det litt om hvordan man tester og når man begynner etc. Let litt der inne så kanskje du finner svar!

Jeg tok EL test for første gang på fredag og på lørdag viste den positivt (jeg har hatt litt ustabile sykluser i det siste, så jeg bare begynte da jeg fikk de i posten.... viste jo at EL kunne vært forbi, men hadde flaks). Det var ganske gøy med de testene! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...