Meaty Skrevet 17. november 2007 #1 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg kom til å tenke på en spillefilm jeg så på TV da jeg var barn, jeg vil anta at det var rundt 1983 eller noe. Det vil si, jeg husker egentlig ikke så mye av filmen, bare at jeg syntes den var litt ekkel og skummel. Jeg vet at det var to litt rare menn som kjørte rundt i en bil. Tror kanskje de hadde med seg en dame en stund også. Jeg lurer på om bilen kan ha vært gul. Bilen ble mer og mer ødelagt under den lange turen, og jeg husker at de etter en stund kjørte rundt uten bildører (lurer på om de solgte deler av bilen fordi de trengte penger?) men til slutt brant bilen opp. Jeg husker ikke hvorfor jeg syntes filmen var ekkel, det er mulig det hadde noe med mennene å gjøre, pluss at jeg da jeg var liten var redd for å se på ting som hadde brent. (det henger litt igjen den dag i dag faktisk...litt tåpelig kan man si!) Er det noen som har forslag til hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Del Skrevet 18. november 2007 Det kan være "Smokey and the Bandit" 1 eller 2. Dette er jo ikke en skummelt film akkurat da, men den kan jo ha vært det for deg som var liten. Den passer ganske godt med beskrivelsen din i alle fall. Husker du om hun dama kan ha hatt brudekjole på seg for det hadde i alle fall dama i 1'eren her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 20. november 2007 Tusen takk for svar, men det er nok ikke Smokey and the bandit. Den var faktisk en av mine yndlingsfilmer da jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 27. januar 2008 NÅ fant jeg endelig ut hva denne filmen er for noe, etter en masse googling og bruk av IMDb. Filmen heter Goodbye pork pie og er fra 1981, da kan det jo stemme at jeg så den rundt 1983. (Veldig stolt av min egen hukommelse nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå