Bibbi-78 Skrevet 12. april 2003 #1 Skrevet 12. april 2003 Jeg kom akkurat over et eldgammelt innlegg hvor det stod at Yasmin kunne være gunstig for de med litt for mye hårvekst. Er det noen som har samme erfaring? Samtidig har jeg hørt at man kan få mye kviser av Yasmin... Etter at jeg begynte med Diane har jeg ikke slitt med kviser, men den hjalp ikke mht hårveksten. Jeg vil helst ha både i pose og sekk
Gjest Mel Skrevet 12. april 2003 #2 Skrevet 12. april 2003 Jeg har ingen problemer med kviser, og går på Yasmin.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2003 #3 Skrevet 12. april 2003 Nå har ikke jeg så stror greie på de forskjellige p-pille merkene, men Diane er vel kjent for å redusere kviser. Min kusine er/var VELDIG plaga av kviser og begynte på Diane i samråd med legen nettopp pga det. Men det spørs om Yasmin har den "effekten" da? Er det sånn at du får noen kviser her og der i ny og ne, så er det vel ikke så krise enn om du er veldig plaga av det. Da får man vurdere hva som er verst da..Kviser eller hårvekst? Ta en prat med legen du, så får du sikkert hjelp
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2003 #4 Skrevet 13. april 2003 Jeg har gått på Yasmin, og merket ikke noe forskjell med tanke på mindre hårvekst. Fikk derimot flere kviser :-? *Nora*
LadyBug Skrevet 13. april 2003 #5 Skrevet 13. april 2003 jeg fikk mindre kviser av yasmin faktisk! tok litt tid, og måtte venne meg til de nye pillene. jeg fikk derimot eksem på brystet uken før mensen i ca 3 måneder før kroppen min vente seg til pillene.. jeg har mye hårvekst, har ikke lagt merke til noe mindre..
Bibbi-78 Skrevet 13. april 2003 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2003 Ok, det er neppe noen vits i på bytte merke da... Jeg hadde håpet at jeg -endelig- hadde funnet noe som kunne virke! Syns det er litt drastisk med laser o.l. Men det er kanskje ingen vei utenom hehe.
Gjest Mzfire Skrevet 14. april 2003 #7 Skrevet 14. april 2003 Jeg brukte Trionetta i noen år før jeg byttet til Yasmin. Ville prøve noe nytt. Og jeg hadde litt problemer med å venne meg til den nye p-pillen. Blødde så mye første gangen i mange dager, små blødde. Men er glad det gav seg. Etterdet har jeg hatt det bra og de resterende kvisene jeg hadde på ryggen ble borte :D Da jeg hadde et opphold på Yasmin kom kvisene tilbake på ryggen igjen. Nå som jeg bruker de igjen har de forsvunnet. Så for MEG fungerer de utmerket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå