Gjest Shayla Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Noen som har lest bøkene Gossip Girl, jeg har bare lest den første og oppdaget idag at det finnes 12 bøker i serien! Og den blir Tv serie på Tvnorge etter jul Noen som skal følge med på serien og samtidig leser bøkene? Hvor langt har dere kommet??
Bokormen Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Har aldri lest bøkene, men ser serien Syns den er underholdene, og koser meg hver uke når det kommer ny episode fra USA!
murray Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Har sett 4-5 episoder, men klarte ikke mer. Skuespillerne er så glatte og shiny at de ser ut som aliens. Og alle replikkene som utveksles mellom alenefaren og ungene er ren tortur, så dårlige er de :kaffe: The OC var tusen ganger bedre. Humm, ja, det var min mening
Gjest Shayla Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg går ut fra at dere laster ned, siden dere har fått sett de alt Får smøre meg med tålmodighet frem til Januar jeg da. Skal hvertfall begynne å følge med på serien. Tenkte å få lest noen bøker før den begynner også
Gjest Jenna88 Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Noen som har lest bøkene Gossip Girl, jeg har bare lest den første og oppdaget idag at det finnes 12 bøker i serien! Og den blir Tv serie på Tvnorge etter jul Noen som skal følge med på serien og samtidig leser bøkene? Hvor langt har dere kommet?? Jeg klarte ikke å engasjere meg i bøkene, men kanskje jeg skal prøve meg på TV-serien...
Dru Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Serien var ikke noe spesielt. Jeg innbiller meg at det er en typisk ungdomsserie som det går 13 på dusinet av, og de har jeg aldri vært spesielt interessert i.
Gjest The OC 4ever Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Følger med på serien, men den kan som sagt ikke sammenlignes med The OC. The OC hadde morsomme og sjarmerende karakterer som man ble glad i og friske replikker, Gossip Girl blir for forutsigbart og 'polished'.. The OC hadde noe ekte over seg mens Gossip Girl klarer ikke gjenskape dette. Men helt ok underholdning..
Gjest Gjest_gry_* Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Hei elsker bøkene og serien....men det skjer ikke det samme i bøkene som det gjør i serien...det er to helt forskjellige ting....i sesong 2 blir en av gutta homse...men det er ikke den samme gutten som blir det i boka...I serien er Eric Serenas yngre bror, i boka går han på Brwon collage og er storebror, moren til blair forlovet, nate sammen med Jenny, Dan sammen med vanessa osv....men jeg liker begge deler....
Gjest Gjest_synne_* Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 jeg har lest alle bøkene og er på den nye serien it-girl og carlyle trillingene :)
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Jeg går ut fra at dere laster ned, siden dere har fått sett de alt Får smøre meg med tålmodighet frem til Januar jeg da. Skal hvertfall begynne å følge med på serien. Tenkte å få lest noen bøker før den begynner også De første to sesongene har allerede gått på tv norge
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Er det virkelig stor forskjell mellom bökene og tv-seriene?har bare sett tv-serien. Men er litt usikker på om jeg skal lese bökene. så at Gjest_gry_* skreve noen forskjeller men er det andre også eller bare det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå