Gå til innhold

Bdsm

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg liker at menn oppfører seg som slaver kryper rundt og gjør alt jeg befaler dem til å gjøre og gjør de ikke som jeg vil pisker jeg dem brenner de med talg og bruker andre vonde ting som voks is osv liker og å bruke tau binde de fast og henge de på veggen mens æ driver med mitt.. få de til å vaske og lage mat... kle de i ydmyke klær og le av de

er det flere jenter som liker dette her eller er det ingnen som tørr å stå frem som Dominaer som liker og trampe og spytte på menn???

lol kjærlig hilsen superpuz1212[ Dette Innlegg er endret av: superpuz den 2002-04-04 18:19 ]

Gjest sexysadie
Skrevet

Har vi en av de virkelige aktive i foreningen SMilmed oss her?

Bare utfold deg du!

Personlig så elsker jeg å holde min mann i bånd.....Men han elsker d mere...

Skrevet

jo da kan vel sees på som et aktiv medlem iSMil ja..

men noen kvinner må jo være det å da for hvis ikke hadde vel mannfolka hatt nen herske over verden12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg er av den motsatte typen.

Jeg blir vannvittig kåt av at han dominerer meg rundt.

Han legger meg i håndjern, pisker meg ( forsiktig ) tar bind foran øynene mine og gjør mye rart og deilig med meg.

Han får meg også til og utføre oral sex på en kompis av oss. Og gjør jeg ikke skikkelig jobb så blir jeg straffet.

Dette er selfølgelig helt med min velsignelse og vi har sammen satt grensene.

Vannvittig deilig

Skrevet

selvsagt er det av det mottsatte å da at kvinner liker å være den som blir ydmyket og brukt av menn men det e jo ganske normalt i alleforhold da .. men er det det en tenner på så e jo det det beste for deg...

hv astraffer bruker du å få og bruker du å gjøre ting uskikerlig bare for at du liker å få straffer???12

Skrevet

på en kompis av dere?!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Ja vi tenner på gang bang samt mye annet.

Så derfor har vi en kompis som av og til er med på "leken".

Ellers av hvilke straffer jeg får kan det variere alt fra sex nekt til spanking og ydmykelser. Det er utrolig deilig når han tar fullstendig kontollen.

Da vi kjenner hverandre veldig godt vet han hvor mine absolutte grenser går, vet han også hvor mine grenser er mer tøyelige og det gjør han til gangs...

Vi er ikke drevne i dette og er derfor fortsatt på et utforskende stadie så...

Så gode ideer og fantasier mottaes med stor takk.

Hilsen meg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal kalle meg jeg?

miniswitch kanskje ?

av og til vil JEG ha kontrollen, bionde han fast uten at han får rørt en finger

Innimellom har jeg heller ikke noe imot at han kaster meg på senga og "voldtar" meg- helt frivillig selvsagt, litt smårøft12

Skrevet

æ veit med sikerhet at æ kun e Dominat da æ tenner ikke på i det hele tatt at manne tar styringen men det kan jo være av gamle eraringer eller???

er med i en SM org å da har vært på fester hvor det ahr blitt utveklset tips om ting e e blitt en djevel på å knute knuter..

noe som faktisk kan være pent når en knuter igjen hele fyren med tau...

12

Skrevet

knute knute?? hva med knuter???12

Skrevet

Maiken da..... nå syns jeg du gikk litt for langt her. Folk tenner på så mangt her i verden og så lenge de gjør dette frivillig, og de får tenning og glede ut av det, så må de få lov til det.

Greit at det høres rart ut og at det ikke er noe for deg, men andre her sier jo at de tenner på det motsatte, å bli ydmyket og for meg er det minst like rart å forestille meg.

Men de gjør da ikke noe galt om de lever ut denne lysten.

Kristian (71)1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-04-09 00:00 ]

Skrevet

Hei!

Det Superpuz beskriver er ganske normalt innen bdsm, og går ut på at begge parter er enige om å ha det slik icon_smile.gif

Ellers ville det vært overgrep.

Hun tenner på å dominere, han tenner på å bli dominert.

En slags sexlek som begge har glede av altså, og hva er bedre enn det? icon_wink.gif

Hege(Misha)heiajente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-09 10:52 ]

Annonse
Skrevet

Dere får bare stå på jenter med det som dere liker og deres partnere! Selv så ville jeg fått "direkte" innovertiss av å bli dominert på denne måten! haha

hilsen mannen som setter pris på å dom og ikke sub. selv om jeg stopper med noe "a la bondage" og at BDSM nok er altfor røft for meg

Carpe Diem!1212[ Dette Innlegg er endret av: moonmood den 2002-04-09 11:29 ]

Skrevet

Vi bare si at æ går ikke på klubber og fikser takk i menn for BDSM da...

det er bare noe en oppdager i en partner det da ikke noe som æ må ha hos en mann men det er jo noe som tenner mæ ved at menn underkaster seg... men er ikke et must i en forhold!!!!

og æ spring itj rundt og psiker alle æ ser da så det er sagt og det med det andre innleget skriv det der da hvis det plager dæ så veldig!!!

On 2002-04-09 07:00, Maiken wrote:

Jo, altfor langt. Velger å si sorry, superpuz, istedet for å slette deler av innlegget.  

Synes dette høres rått og smertefullt ut...Men det er vel helt avhengig av at den andre parten er totalt med på leken. Kanskje du heller kan forklare litt om akkurat det? Er det kun i klubber du treffer menn som liker dette, eller har du noen  gang møtt noen som tenner på det samme i andre miljøer?

*innrømmer også at jeg ble mektig provosert i et annet innlegg hvor du nærmest hoverer over å være "den andre kvinnen", og at dette farget innleget mitt mer enn litt*

Maiken

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du leser gjennom den andre strengen, så kommer dette tydelig (!) frem. Men noe svar fra deg kom aldri....I det store og hele så spiller det ingen rolle heller icon_smile.gif

Hilsen Maiken Piskeløs

• 6 måneder senere...
Gjest bambi{E}
Skrevet

Til Maiken og Superpuz - jeg forstår deg godt, Superpuz selv om jeg har det motsatt, dvs. jeg ikke bare liker, men trenger dominansen og overtakelsen - uten den blir følelseslivet mitt amputert. Uansett hvilken "legning" man har tror jeg det er riktig å leve seg ut innen gjennomtenkte og trygge rammer. Er begge partere enige, er det lite menneskelig som er "galt". Har man ikke en partner som har samme behov, må man enten amputere seg selv følelsesmessig, eller bli "den andre" kvinnen (eller mannen). Forskjellen på oss og "vanlilje-folket - det er vel at utroskap i den hensikt å få SM er bevisst og noe annet enn det man ellers har sammen med partneren - helt uaktuelt for meg å "sjekke" eller være utro for "spenningens" eller "variasjonens" skyld - har kun vanlig sex med ektefellen - men likevel er det et rom i meg som handler om noe annet. Dominansen må være både psykisk og fysisk - pisken og det der er mer virkemidler enn noe som har kraft i seg selv.

Det er også slik at mange leker med BDSM i dag og det er dem vel undt, og det kan nok være forskjellig hvorledes dette oppleves følelsesmessig for den enkelte. For andre er det tale om dype, grunnleggende behov som bør møtes med respekt - også jeg synes at en del utstyr er komisk, men må respektere at andre finner utløp for sin seksualitet på den måten.

Gjennom overtakelsen ligger det for meg en frihet og en styrke som jeg ikke kan finne på annet vis - man er ikke svak når man underkaster seg, det trengs refleksom og kraft for å kunne gjøre det. Man er stolt av sine merker, skal jeg si deg.

Håper dette kan være et positivt bidrag i debatten.

Skrevet

:D

Jeg må bare si det jeg.. Er det ei seriøs jente fra trondheim som vil ha det slik må du bare e-maile meg.

Har lenge letet etter en som kan gi meg nytelsen av og bli brukt.... ikke utnyttet men brukt...av en som står deg nær....selvfølgelig meg av og på knapp.. men jeg ville simpelthenn elsket og underdanne meg. Send en nedsettende mail....Og for all del vær seriøs :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...