Gjest Dalwhinnie Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 (endret) Har fått med meg at digibok er en lydbok med egen avspiller og øretelefoner slik at du ikke trenger CD- eller mp3-spiller for å høre den. Men er det slik at det kun er en bok per enhet, og er det i så fall mulig å lade den opp med flere bøker? Hvis ikke høres dette ut som en i utgangspunktet god idé som i realiteten er noe skikkelig miljøsvineri. Endret 17. november 2007 av Dalwhinnie
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Det er bare én bok per spiller, ja. Spilleren er boka.
Nausicaä Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Du kan heller ikke legge innpå eller ta ut mp3-filer fra digi-spilleren. Men det er vel omtrent like mye miljøsvineri som en vanlig bok? Selv om papir er nedbrytbart og plast ikke. Digibøker kan jo brukes på samme måte som vanlige bøker, ha den i bokhylla, gi den videre, selge den når du er ferdig med den? Jeg ville mye heller hatt en digibok enn en bok på mp3-spilleren min, fordi bøker på mp3-spilleren tar mye plass og gjør hele spilleren uorganisert. Vanlige mp3-spillere er rett og slett ikke laget for å spille av lydbøker på 2-300 spor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå