Gjest jentepusen Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg kjøpte noen sko jeg bare måtte ha og siden jeg bruker str 39 prøvde jeg et par og de satt godt............ Jeg prøvde å gå litt på dem og forbauset meg over hvor gode dem var selv med hæl....... og spiss tå....... Men, på vei til bussen forrige helg glapp dem hele tiden (bak) og jeg hadde ikke tid å bytte sko. Følte meg som en 5 åring som hadde lånt mammas sko! Jeg måtte "løpe" gå veldig sakte inn til nærmeste bar å stappe papir inn i fronten......... Men fytti hvor vondt det var å gå hjem igjen! Vell, hvordan kan jeg gjøre slik jeg kan gå med disse skoene? Dem er såååååååå kule så prøver alt før jeg legger dem opp på hylla.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Du får kjøpt såkalte "kippekapper" i semska skinn i skobutikker. Disse setter du inn i hælkappa (butikken kan sikkert forklare deg hvordan du gjør)... Lykke til!
Gjest Saramia Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Går vel i de som i andre sko. En fot om gangen settes ned fremfor deg
Catzy Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Bedre å fylle opp med en såle, enn med kippelapper. De har det ofte med å henge seg fast i strømper etc, men med såler fyller du ut hele skoen. Kjøp så tykk du trenger, alle skobutikker har flere typer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå