Gå til innhold

Trenger råd ang. å slå opp

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Bakgrunn (for de som gidder å lese): Jeg er ensemi-aktiv poster på dette forumet, men velgerå holde meg anonym denne gangen.

Jeg har aldri hatt noe serlig hell med damer.

De forholdene jeg har hatt har stort sett vært veldig korte og mer flaks enn kjemi.

Har alltid sagt til meg selv at om det kommer en dame sombare er litt intressert i meg, og med et helt greit utseende, så skal jeg gjøre det jeg kan for å beolde henne.

Tilfeldigheter gjorde at jeg kom i snakk med en kjempehyggelig dame på bussen, hun var søt og hyggelig ogfør hun gikk av gav hun meg nummert sitt og ba meg sende en melding eller to.

Jeg følte ikke noe serlig for henne, men sendte en noen melding alikevel, mest for å være snill.

Noen meldinger framog tilbake og tilslutt fant vi ut at vi skulle på kino.

Jeg regnet med at følelsene ville begynne å komme bare jeg fikk litt mer tid med henne, så jeg ble med på daten.

Men ingen følelser kom.

Problem: Hun er pen hyggelig søt og snill, og best av alt, hun har av en aller annen grunn fått det for seg at jeg ikke bare er noe å spare på, men faktisk noe å kjempe for.

Jeg burde være på mine knær og takke det som kan krype og gå av øvre makter.

MEN...

Jeg føler ingenting for henne.

overhode ingenting.

At hun gir meg oppmerksomhet 24/7 plager meg overhode ikke, men dette er faktisk et menneske med følelser, jeg er veldig redd for at jeg har gitt henne feil signaler da jeg sa ja til å være med på date osv.

Jeg vil like henne, jeg har virkelig lyst, men jeg klarer ikke.

Hvordan i all verden kan jeg fortelle dette til henne uten å totalt knuse henne?

Jeg kan ingenting om damer, men jeg er rimlig sikker på at hun her er hodestups forelsket i meg.

Sammendrag for de som ikke gidder å lese så mye:

Dame liker meg, jeg liker ikke dame, hvordan si dette til dame?

All hjelp er veldig velkommen, jeg har ikke så mye ærfaring med dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er nok ærlighet best. Jeg ville sagt det som det var. Beklager men jeg er dessverre ikke interessert. Du er en toppers dame, men jeg har ingen romantiske følelser for deg.

Å være venner kan være dumt om hun er stupforelsket i deg.

Vet det ikke er enkelt, men dette er den mest oppriktige måten å gjøre det på!

Lykke til.

Skrevet

Huff, tror ikke jeg har hjerte til å knuse henne sånn.

Har så ufattelig lite lyst til å gjøre dette, da damer som henne ikke akkurat vokser på trær for min del.

Alikevel blir det veldig feil å lede henne til å tro at jeg vil noe mer, noe jeg frykter at allerede er for sent.

Jeg har så veldig lyst til å like henne, men det går ikke.

Skrevet

Det å ikke utvikle følelser for noen er desverre en helt ærlig sak. Du har ikke gjort noe galt, og kan ikke noe for at kjemien mellom dere ikke viste seg å stemme likevel. Sånn er bare verden.

Du har behandlet henne bra, og forsøkt å gi henne en sjangs siden du ellers liker henne så godt. Men går det ikke så går det ikke. Hun kommer nok til å bli lei seg ja, men slik er naturens gang, og ikke noe man kan forhinder. Skal du virkelig sitte å ha dårlig sanvittighe for noe som i bunn og grunn ikke er din skyld?

Jeg skjlønner godt at det ikke er kjekkt å være i din situasjon. Men du kan på inten måte forhindre dette heller, så da kan du ikke legge skylden på deg selv.

Dersom du er ærlig med henne, og gir henne den respekten med at du forklarer henne situasjonen ansikt til ansikt kan du nok desverre ikke gjøre noe mer. Du kan si at du likte henne så godt og antok at følelsene ville komme etterhvert siden hun er så flott, men desverre så ble det ikke sånn.

Lykke til

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det beste her er nok å si at du ikke vil innlede noe forhold til noen akkurat nå, men at dere godt kan treffes som venner?

Skrevet

for å være ærøig tror jeg det eneste du kan gjøre er forklare at du desverre ikke har de følelsene for henne,at hun er søt, snill osv og at du hadde trodd at du ville føle noe, men..... alle har vel vært i den situasjonen en gang, og det er ikke noe gøy, men jeg synes i alle fall at det er bedre at hun får vite det nå, og kan gå videre og finne noen som liker henne også... Dersom du venter for lenge synes jeg vel kanskje det er litt slemt.. lykke til. det er ikke gøy, men det må gjøres og sannheten fungeres mye bedre enn halvsanheter i slike sammenhenger så si det du har skrevet her så går det nok bra....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...