DaYdReAm Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hvor vanlig er det å oppnå dette? jeg tror mange liker analsex,nyter det, men er det vanlig at damer får orgasme av analsex?om ikke hver gang, så av og til? eller? "Analorgasme. Noen kvinner får orgasme ved analt samleie, enten som resultat av seksuelle fantasier og generell opphisselse, eller ved at Pc-muskelen blir strukket slik at den stimulerer klitoris." ----> føles det litt som en klitorisorgasme? www.sexologi.com hilsen daydream, neewbie på analsex fronten
Gjest lissi32 Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Vel, jeg tror kanskje at de som får orgasme på dette viset kanskje får det ved stimulering av andre områder samtidig?
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Jeg får det ikke bare alene uten stimuli på klitten eller i vagina samtidig
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Jeg får det ikke bare alene uten stimuli på klitten eller i vagina samtidig One in the pink, one in the stink
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Hun jeg deler seng med har det slik: Av og til (som egentlig er ganske sjelden, en gang i måneden eller noe i den dur) viser hun med kroppspråk at jeg er sterkt ønsket "der bak", først med tunge og deretter en finger, pekefinger'n er som regel passe. Fra jeg smyger den inn tar det maksimalt fem "ut og inn" i rolige forsiktige bevegelser, eller 12-15 sekunder før hun kommer som et uvær. Ingen behov for stimulans andre steder. Dette var både nytt og etterhvert interessant for meg, jeg digger jo at hun nyter så takket være henne liker jeg dette. Vi har prata om vanlig analsex også og hun vil mer enn meg, jeg synes nemlig den "riktige" åpningen frister mer men ser ikke bort fra at vi prøver dette en vakker dag
Hutula Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Sist vi hadde analsex, var jeg bundet på hendene. Jeg klarte såvidt å rive løs den ene hånden før jeg kom, slik at jeg fikk en finger på klitten. Men det holdt hardt. Jeg foretrekker stimulering av klitoris under orgasmene, rett og slett fordi de blir kraftigere da, men det er ofte ikke nødvendig for å oppnå orgasme.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Jeg pleier å ri kjæresten min som vanlig, bare at han tar meg i analen istedet...gnikker meg helt nedpå han med underlivet til det går for meg. Spesielt , mn godt!
Gjest ii nå Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Jeg kommer lettere ved analsex enn ved vanlig sex. Det tar (uheldigvis) bare maks 1 minutt ved analsex, og etter det så er det ikke så veldig godt med analsex mer. Tveegget sverd mao I perioder er jeg helt hektet på analsex, og kjæresten klager ikke akkurat...selv om han også sier at vanlig sex er hakket bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå