Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2003 #1 Skrevet 12. april 2003 åå det er så irriterende når du har en sang på hjernen men bare ikke kan komme på va denheter o hvem det er.. dette er den nyeste sangen til puff daddy featuring en eller annen mann.. husker ikke helt hva den handler om men det har noe med body som går bang bang bang eller noe slikt..... ganske rask musikk.. ikke no klineri.. noen som vet?
Thomas Skrevet 12. april 2003 #5 Skrevet 12. april 2003 Kan også være Ramstain med "Feuer frei" på Mutter-skiva.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2003 #6 Skrevet 12. april 2003 nope er ikke den! det er den først nevnte.. takk for hjelp alle sammen. sangen går på fullt her nå:)begynner nesten å bli litt lei allerede:)
Gjest Kira Skrevet 12. april 2003 #7 Skrevet 12. april 2003 Ganske bra sang, egentlig....... Nåja ... Ting blir ganske så gjentatt i den sangen ...
Nelle Skrevet 13. april 2003 #8 Skrevet 13. april 2003 Men hva med en sang hvor refrenget inneholder disse to ordene: "hot barbeque" - en slags slepende, deilig sang. Med litt rytmer. Aner ikke hvem som har den. Den minner meg om en utrolig nydelig gutt - Noen som vet? Nelle
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #10 Skrevet 14. april 2003 Skulle ønske disse guttegruppene kunne synge om noe annet enn "girl your soo fiiiiiine" hele tiden. Puff daddy, for ei jåle anti-zloty
MarianneE Skrevet 14. april 2003 #11 Skrevet 14. april 2003 Det er sant. Den er bra en uke eller to, deretter begynner du og bli lei av den. Jeg begynner og bli lei nå...... 8)
Hedda-78 Skrevet 14. april 2003 #12 Skrevet 14. april 2003 Eg har ein annan sang på hjernen, i ein litt annan sjanger, kan ein sei. Det er ein slags barnessang og den er sånn, eg manglar berre første linja i det første verset. ................................ Apu-apuuu, apu-apuuu men i mitt hjerte, der svømmer du apu-apuuu, apu-apuuu.
Gjest Mel Skrevet 14. april 2003 #13 Skrevet 14. april 2003 Nelle, kanskje det er "Hot barbeque" med Jack McDuff?
Gjest Virvel Skrevet 14. april 2003 #14 Skrevet 14. april 2003 Hedda: I Middelhavet, sardiner svømmer
Gjest Nelle (ikke innlogget) Skrevet 15. april 2003 #15 Skrevet 15. april 2003 Nelle, kanskje det er "Hot barbeque" med Jack McDuff? Ja -det er den!! *følelser velter over meg* Herregud! Jeg tror ikke engang jeg tør å laste den ned -jeg kommer til å grine ei uke om jeg hører den sangen! *sukk* :cry: Nelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå