Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg jenter.

Jeg testet meg i dag morges på dag 28, fikk kun en kontroll strek. Legger meg igjen, og når jeg sjekket pånytt når jeg skulle hive den noen timer etterpå ser jeg det, de andre streken, men den er svak så svak. Kanskje jeg bare inbiller meg det. Kan det være at det er en skyggestrek? Er det noen skyggestrek? Testet med Qiuck Respons.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er usikker på testen burde du gå til lege - ingen her kan vite om du er gravid eller ikke.

Skrevet

Helt enig.

Lurer egentlig bare på om det er en skyggestrek på denne type test. Hvis det ikke er det, så ja da er jeg jo gravid.

Er nyskjerrig og vil gjerne vite, derfor spør jeg dere da kjære kg jenter, dere vet jo så mangt.

Gjest Zalomine
Skrevet

Du skal aldri stole på det testen viser etter ti minutter, sies det jo. Så, noen timer senere, det ville jeg ikke stolt på nei. Da anbefaler jeg mye heller at du venter til over helga og tester igjen, om ikke mensen kommer i mellomtida da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sånn som jeg har skjønnt det skal resultatstreken være minst like sterk som teststreken, for urinen passerer resultatvinduet før den når testvinduet. Jeg har selv opplevd at det har kommet en svak strek i resultatvinduet noen timer etter bruk, men har da ikke vært gravid. Det er somregel ingen tvil når den er positiv. Men ta en til for å være helt sikker du:) Lykke til

Skrevet

For å bli på den sikkre siden så ta en ny test.

Men som det står på pakken så skal resultatet vise seg i løpet av kort tid, og kan kastes etter 10 min (ikke til å stole på lengre).

Min 2 strek kom nesten før kontrollstreken så jeg viste resultatet på meget kort tid. Var da ikke gått overtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...