Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Kan man gå med 100 denier strømpebukse (ikke ull) og skjørt når det er 5-6 grader ute?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Kan man gå med 100 denier strømpebukse (ikke ull) og skjørt når det er 5-6 grader ute? Jeg har gått med 70 denier strømpebukse og skjørt flere ganger de siste ukene, og da har det vært fra et par minusgrader til et par plussgrader. Har da hatt støvletter og knelang kåpe som har tatt litt av for kulden, og jeg har ikke vært veldig mye utendørs, bare gått til og fra ting. Men det har funka det :-)
Titta Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg har gått endel i skjørt den siste uken og har brukt 60 denier. Det har vært et par plussgrader. Har ikke frosset jeg hvertfall (men har hatt knelang kåpe, skjerf og hansker på da ) Endret 17. november 2007 av Titta
Mediocre Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Jeg ser folk i tights og ballerinasko enda, så det er sikkert bare å kjøre på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå