Gå til innhold

Oppblåst

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Just me

Hei

Noen som kjenner til problemet? Jeg har siden nyttår lagt om livsstilen, slanker meg, går turer hver dag, trener styrketrening, sluttet å røyke for 5 uker siden og har i den siste tiden vært forferdelig oppblåst, magen er skikkelig stinn, til tross for at jeg spiser 5 små måltider pr. dag og er sunn i kosten... dette begynner å bli et problem, har hatt det i 14 dager nå og folk spør om jeg venter familieforøkelse, veldig festlig... Jeg har heller ikke gått ned i vekt siden 10.februar, men gikk ned 8 kg. før det. Noen som forstår hva dette er...? Kan det ha noe med slankingen å gjøre eller?? Please help me!! God påske til dere alle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Scampi

Det som slår meg er at kroppen kanskje reagerer på det nye kostholdet ditt.

Du sier at du spiser sunt, og da spiser du kanskje endel salat og mye grønnsaker? Kål, epler, pærer, paprika og løk er produkter som forårsaker luft i magen.. Kanskje drikker du litt for lite vann og mye brus?

Utenom disse tankene vet jeg ikke så mye om dette, men håper det gir seg etter hvert. Ikke gøy å være oppblåst nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svaret ditt. Nei, jeg spiser det samme som før når det gjelder grønnsaker og epler og lignende, jeg drikker store mengder vann hver dag, det er kanskje der det ligger, at vannet blir lagret i kroppen og at det plutselig løsner... men vann har jeg også drukket før jeg begynte dette nye livet... men men. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du går på slankekurs, kan du jo spørre kursdeltakeren hva du evnt spiser feil siden du har så oppblåst mage.

En eller annen justering vil jeg uansett tro du er nødt til å gjøre, så du slipper dette.

Håper det gir seg snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...