Gå til innhold

skal jei konfrontere hans stillhet/mindre kontakt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_LENA_*
Skrevet

min kjæreste er blitt mere stille siste tiden mindre sms feks.. er det lurt spørre mannen rett ut om dette kommer av at han har endret hva han føler for meg ...har hørt om menn er i sin stille tenkehule... og at en skal la de være i fred.. men skader det spørre om de vil ut av forholdet????? elsker han... :( men føller jeg får lite tilbake nå.. han er opptatt med sine ting og føler meg litt glemt--.- han virket mye ivrigere for en mnd siden...bare vært sammen 2 mnd.. :- lurte bare på om en skal la mannen være stille og selv være stille elelr om en skal fortsette vise hva en føler selv og ta mye kontakt ..elelr spørre han rett ut om han ikke er gla i meg mer osv og at en føler at han gir lite nå.. og hvorfor.. hvorfor han sender mindre sms og tar mindre kontakt og er mer opptatt--

Videoannonse
Annonse
Skrevet
min kjæreste er blitt mere stille siste tiden mindre sms feks.. er det lurt spørre mannen rett ut om dette kommer av at han har endret hva han føler for meg ...har hørt om menn er i sin stille tenkehule... og at en skal la de være i fred.. men skader det spørre om de vil ut av forholdet????? elsker han... :( men føller jeg får lite tilbake nå.. han er opptatt med sine ting og føler meg litt glemt--.- han virket mye ivrigere for en mnd siden...bare vært sammen 2 mnd.. :- lurte bare på om en skal la mannen være stille og selv være stille elelr om en skal fortsette vise hva en føler selv og ta mye kontakt ..elelr spørre han rett ut om han ikke er gla i meg mer osv og at en føler at han gir lite nå.. og hvorfor.. hvorfor han sender mindre sms og tar mindre kontakt og er mer opptatt--

Vil ikke direkte anbefale deg å spørre "Er du ikke glad i meg mer??" etter 2 mnd, men... Det kan virke litt skremmende kjenner jeg.

Du må fortsette å vise hva du føler som før. Ikke vær stille tilbake. For alt du vet, så er kanskje han usikker på hva du føler, uten at du har sett det på han.. dumt om begge tier i hjel hverandre, selv om de ikke vil

Gjest *nurket*
Skrevet

Normalt at man sender mindre sms etterhvert mener nå jeg hvertfall. I starten av mitt forhold med kjæresten var det ekstremt mye sms og telefonsamtaler. Ringte alltid hverandre i hver eneste pause og sendte gud vet å mange sms i løpet av en dag. Men det roet seg ned etter noen mnd. Vi har nå vært sammen i ett år, og jeg får ikke sms fra han hver dag. Vi prater heller ikke på tlf hver dag (og vi har et langdistanseforhold). Vi prater med hverandre på msn hver kveld da. Vi elsker hverandre for det.

Uansett de fleste mannfolk er ikke så ivrige på å sende sms, så jeg ville ikke spurt rett ut om han ville ut av forholdet etter bare to mnd...

Skrevet

men hva med spørre hvorfor han er stille da når jeg kontakter han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...