Gjest Gjest_rune_* Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg og kjæresten min fikk en tanke om å ta oss en weekendtur til Paris neste helg. Altså fra den 23-25 november. Avreise blir vel fra Bergen. Vi lurte på om det var noen som kan anbefale billige turer, overnattinger osv... Har sjekket litt og det er ikke så lett å finne noen rimelige turer etter arbeidstid på fredagen. Vi kan ikke ta oss fri fredagen, så det må bli etter arbeidstid...
gard Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Hei Det er jo rimelig kort varsel :-) Er det et absolutt krav at det skal være Paris? Jeg tror det blir enklere dersom dere er litt mer fleksible for andre byer. Hvor har du sjekket så langt? Har dere vært i Paris før?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Nei, har ikke vært der før. Åpent for andre forslag også---
gard Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Hei Da bør du begynne med å søke på SAS, Norwegian, Lufthansa, KLM etc for å se om det er noen billetter igjen til byer som Paris, Roma, Praha, Berlin, Wien etc. Du kan også sjekke om det finnes weekend pakker på reisefeber.no, seat24.no, marcopolo.no, crown.no etc. Og hvis du havner i Paris så vil jeg selvfølgelig anbefale mitt reisebrev med bilder på min hjemmeside http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå