Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg er en gutt med litt krøllete halvlangt krøllete hår, som er litt tørt. jeg lurer på noen ting: Hva slags shampoo skal jeg bruke? shampo for krøller eller tørt hår? Noen ganger får jeg til noen slags fine bølger i håret mens andre dager blir håret litt krusete. hvordan får jeg håret til å være lett å "fikse" om morgenen. Det er så rart for et par dager siden hadde jeg dritfine bølger men nå er det bare krusete? hvorfor! Har det noe å si at jeg ikke gredde meg et par dager. er det derfor det blir floker og håret blir uhåndterlig. trenger hjelp!!!! Har ikke lyst til å rette ut håret. Har lyst til å spille på den jeg faktisk er!! jeg hadde i utgangspunktet tenkte å spare til litt lengere hår, men vil ikke se ut som krøllball heller.
Gjest gjest# Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg er en gutt med litt krøllete halvlangt krøllete hår, som er litt tørt. jeg lurer på noen ting: Hva slags shampoo skal jeg bruke? shampo for krøller eller tørt hår? Noen ganger får jeg til noen slags fine bølger i håret mens andre dager blir håret litt krusete. hvordan får jeg håret til å være lett å "fikse" om morgenen. Det er så rart for et par dager siden hadde jeg dritfine bølger men nå er det bare krusete? hvorfor! Har det noe å si at jeg ikke gredde meg et par dager. er det derfor det blir floker og håret blir uhåndterlig. trenger hjelp!!!! Har ikke lyst til å rette ut håret. Har lyst til å spille på den jeg faktisk er!! jeg hadde i utgangspunktet tenkte å spare til litt lengere hår, men vil ikke se ut som krøllball heller. Redken har masse flotte produkter for krøllete og litt brusete hår. Shampo og balsam All soft og en krem du kan ha i etterpå. Det blir ikke jåledamestæsj av det , altså Fås hos frisører. Gutter med krøller er det flotteste jeg vet :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå