Zeena Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 I dag har jeg ikke følt meg bra. Spekulerer i hva det kan være. Noe jeg vil få svar på allerede i morgen eller overmorgen. Jeg har som sagt uregelmessig mens. Men lurer på om det er mensen som er på vei eller ikke.. Hatt treg mage nå, kan komme av andre ting. Men fryser så veldig, er også av en eller annen rar grunn lei meg.. Føler meg rar i humøret.. Liten matlyst.. Så kansje jeg begynner å bli syk. Men i stad da jeg var på do så la jeg merke til litt lyserødt blod på dopapiret.. Det kan bety to ting. At mensen gir sine forvarsler eller at jeg er gravid. Håper jeg er gravid.. men er redd for å håpe. Best å ikke håpe for da blir man ikke skuffa. Men når jeg regner ut fra forrige mens da og til nå så er det rundt 31 dager i dag. Da hadde vi sex annen hver dag for å øke sjansen for å bli gravide.. Men som sagt det finner jeg nok ut av snart.. Hva mener dere? Høres det ut som TR kommer? JAJA gir meg ikke...
Zeena Skrevet 17. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2007 I går natt da jeg igjen tørket meg var det mer bittelitt blod.. trodde jeg skulle få mens i natt.. Men ikke fått det enda.. Da får jeg det sikkert i morgen.. Jaja.. Håper neste måned at vi har mer hell. Da er det rundt 31-32 dagers syklus jeg har da.. Da var 4 prøveperiode ferdig.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Hvordan går det? Har mensen kommet for fullt? Jeg opplever akkurat det samme nå nemlig. Lurer på om jeg er gravid...
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Hadde tatt en test jeg. Så slipper du å gå og gruble
Zeena Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Spottet i tre dager og til morgen i dag kom mensen for fullt. Hatt så vondt og blødd mye.. Så ikke gravid nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå