Gjest Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Har tenkt å få lagt kunstige negler til julebord, men lurer på om det er finest med avrundede negler eller flate (rette)? Hva synes dere?
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Hvis du vil ha negler med kritthvit tupp synes jeg det er finest med flate. Det synes at de er falsk uansett, og da er det stiligst. Vet ikke hvorfor jeg synes det. Kanskje runde minner meg om klør på en måte
birgitte242 Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 ifølge månedens utgave av britiske cosmopolitan er flate tupper skikkelig ut - bare glamourmodeller og fotballfruer bruker det nå
Rexina Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Uavhengig av moter, så har jeg alltid synes at firkanta negler er fint. Biter vanligvis mine egne, men de to gangene jeg har klart å spare har jeg filt dem i en firkant på tuppen. det ser mer glamorøst ut synes jeg. Men det aller tøffeste som jeg har sett var en jente som filte de til en spiss:) Å nå holder jeg på å spare igjen, så hvis de blir lange nok skal jeg file de sån tror jeg. Synes ikke det er så veldig fint med FOR hvite tupper. Det blir nesten som FOR hvite tenner. Ingen av delene ser så veldig naturlig ut.. Men det er bare min mening da:)
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Jeg synes det er finest med en mellomting, squer/amerikanske som er flate ytterst, men unngå at de blir vifteformede med brede hjørner. Hvis du ikke har hatt det før, anbefaler jeg at du kjøper med den en fil for den aktuelle typen støpning, og former til selv hjemme, neglstudioet gjør ikke alltid jobben som du ønsker den. Jeg filer de litt skrått innover og rett fremst, og foretrekker perlemor-tipper, de ser mye mer naturlige ut, mange kan ikke se at de er fake da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå