Gå til innhold

Vet jo at jeg ikke burde,men......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å få ganske hete sms'er fra en som er gift med datteren til en kusine av meg (ganske ensidig hete siden jeg er sjenert + ikke vil ødelegge noe).

Vet jo at jeg bør stoppe det,vil ikke ødelegge ekteskapet deres. Men han begynte,- så jeg lar han nok fortsette. Håper og regner med at det bare er tidtrøyte mens kona er borte (jobb og annet).

Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvis du vil ødelegge mellom din kusines datter og hennes mann, samt mest sannsynlig ødelegge familieidyllen ellers: Bli med på leken. Ha gjerne sex med vedkommende.

Dersom du er et realt kvinnemenneske med litt selvrespekt samt en liten dose omtanke for andre mennesker: Gjør det klart for "mannen" at du ikke er interessert i å ha kontakt med ham utenom familieselskaper o.l.

Skrevet
Har begynt å få ganske hete sms'er fra en som er gift med datteren til en kusine av meg (ganske ensidig hete siden jeg er sjenert + ikke vil ødelegge noe).

Vet jo at jeg bør stoppe det,vil ikke ødelegge ekteskapet deres. Men han begynte,- så jeg lar han nok fortsette. Håper og regner med at det bare er tidtrøyte mens kona er borte (jobb og annet).

Hva ville du gjort?

Hva vil du da? Ha oppmerksomhet?

Skrevet

Jeg vet ikke hvilket forhold du har til familien, men det blir jo ekstra ille hvis kona får nyss i det. Typisk bakgrunn for familiekonflikter. Tror ikke de kommer til å være så vennlig innstilt ovenfor deg om du ikke har tatt klar avstand.

Håper og regner med at det bare er tidtrøyte mens kona er borte (jobb og annet).

Og godtar du faktisk å være tidtrøyte?! Mulig du bør jekke opp selvtilliten et par hakk også.

Skrevet

Jeg har i grunnen kun ett råd: Gift dere så fort som mulig! Det haster! :popcorn::klappe:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Be han slutte å sende sms. :)

Ja, og selvsagt ikke svare han hvis han likevel sender.

Skrevet

Hei på dere og takk for svarene! Beklager at jeg ikke har svart tidligere, er ikke så ofte på nett for tiden.

Han vet nå hva jeg mener om sms'ene (at jeg ikke liker dem). Jeg innlater meg aldri med noen som er opptatt. Uansett hva som hadde skjedd ville vi hverken kommet til å ha sex eller giftet oss. Vi har ingenting felles.

Hehe,før jeg visste hvordan han har det,viste jeg en av meldingene til kuisina mi = svigermoren hans.......

Dette ordner seg helt sikkert, har ingen planer om å ødelegge for noen i familien.

Grunnen til innlegget mitt var nok at jeg aldri har fått sånne sms'er tidligere og fikk litt hetta, men det går som nevnt bra.

Klems til alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...