Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ble oppringt av Viking redningstjeneste for et par uker siden, hvor de tilba meg medlemsskap i 6 mnd for 99,-. Da var all veihjelp gratis uten egenandel eller noe. Jeg takket ja til tilbudet, og fikk beskjed om at de skulle sende meg en giro.

I dag kubbet bilen min midt i morgenrushet, og jeg måtte ringe Viking for å bli tauet bort. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale 500,- i egenandel, noe jeg sa jeg var klar over. Jeg fortalte også at jeg syntes det var skikkelig irriterende siden jeg hadde takket ja til dette medlemsskapskapet, men ikke mottatt giro ennå.

Da jeg kom hjem etter jobb i dag, lå giroen på 99,- i postkassen. Den er nå betalt. Er det noen vits i å kontakte Viking for å høre om jeg kan slippe de 500,-? Jeg takket jo tross alt ja til medlemsskapet for ca. 2 uker siden, og det ble vel registrert samme dagen regner jeg med.

Gjelder en muntlig avtale i slike tilfeller?

Takker for svar! :)

Endret av Netten
Videoannonse
Annonse
Gjest hyggelig
Skrevet

det skader jo ikke å prøve iallefall. du kan jo forklare saken, og si at du har tenkt å være medlem i en lang stund fremover fordi du har hørt så mye bra om viking osv.. *smiske, smiske- så kanskje de blir myke og lar deg slippe å betale*

jeg hadde i allefall ringt. hva er det verste som kan skje :)

håper du klarer å overtale dem! lykke til!

Skrevet

Jeg syns du skal ringe og se om de ikke har registrert at du takket ja til medlemsskap for to uker siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...