Gjest Mann 37 Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Leser fra tid til annen at selve penetreringen ikke er viktig. Min kone er derimot nødt til få kuken inn helst før orgasmen. Jeg kan kose med kliten med fingre eller det fantastiske egget vi har, men alltid når det nærmer seg må jeg trenge inn i henne for at hun skal føle en god orgasme. (ikke misforstå, jeg er bare glad til). Leser her inne at denne penetreringen ikke er viktig for mange, eller er dette også forskjellig fra kvinne til kvinne? Kan dere kvinner si hvorfor og hva som er best for dere? Nb! Kjøp et vibrerende egg, kan anbefaels på det sterkeste.
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Leser fra tid til annen at selve penetreringen ikke er viktig. Min kone er derimot nødt til få kuken inn helst før orgasmen. Jeg kan kose med kliten med fingre eller det fantastiske egget vi har, men alltid når det nærmer seg må jeg trenge inn i henne for at hun skal føle en god orgasme. (ikke misforstå, jeg er bare glad til). Leser her inne at denne penetreringen ikke er viktig for mange, eller er dette også forskjellig fra kvinne til kvinne? Kan dere kvinner si hvorfor og hva som er best for dere? Nb! Kjøp et vibrerende egg, kan anbefaels på det sterkeste. Penetreringen for meg er kjempeviktig og det er da jeg kommer som ett skudd! Kommer med bare klitorisstimulering og men er best om den er inni
Gummiloppa Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 (endret) Er veldig individuelt dette ja. Noen damer liker ikke å bli penetrert i det hele tatt, mens andre foretrekker det. Jeg må ha full penetrering for å bli tilfredsstilt fordi jeg elsker følelsen å fylles opp Endret 16. november 2007 av Tillepike
Gjest Chrizzy Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 (endret) Tror de som liker det liker det fordi de får sterkere orgasmer når mannen er inni. Jeg tror det har med at man bruker musklene og at g-punktet stimuleres. Slik får man lett en sterkere orgasme (vaginal og klitoris) når mannen er inni. Ja Endret 16. november 2007 av Chrizzy
Gjest Mann 37 TS Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Takker for svar. Alle er vi jo forskjellige og takk for det. Men innen dette teamaet fikk jeg innimellom en tanke om at kvinner generelt var ufølsomme i vagina. Dette stemmer heldigvis ikke ser det ut til. Nb! Nok et tips. Til dere gutter, kjøp en malerkost (i god kvalitet) bruk denne på hele kroppen, samt forsiktig over klitoris. Her vil kåthet og nytelse oppnå nye høyder. Kos dere.
Gjest Pax Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Jeg synes ikke penetrering er noe å skryte av.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Penetrering er noe å skryte av. Men hadde mannen min kommet med en malekost i senga, hadde jeg fått latterkrampe...
MarianneE Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Kjøpte den største kosten, men ingenting skjedde. ha ha...
caso Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Har kjøpt inn berèt, løsmustasj og pensler nå jeg, og en haug med akvarellmaling. Tok også med en kjeledress, en malingsrulle og 10 liter grunning just in case. Så får vi se hva kvelden bringer
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Dette ble jo riktig så hjemmekoselig... Sex blir omformet til symøte med vafler, jaja....finn frem malerkostene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå