Alison Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg er bare så utrolig glad for den flotte familien min . Da jeg var ferdig på jobb i dag ble jeg hentet av min mann. Det første som møtte meg da jeg kom inn døra var at det luktet middag. Videre var det helt ryddig over alt og det var tent levende lys både på kjøkkenbenken og i stua. Ungene hadde stått på for å gjøre det koselig til jeg kom hjem. Jeg kjente hvor utrolig glad jeg ble og så stolt jeg var av familien min. Eldstebarnet holder nå helt frivillig på med å vaske badet og mellomste rydder og vasker i kjøkkenskapene. At det sikkert ligger en baktanke om at jula (og julegaver) nærmer seg, tar jeg ikke noe tungt. Nå skal jeg virkelig nyte helga sammen med mann og barn. Jeg slipper å bruke masse tid på vasking og rydding. I steden skal vi finne på noe moro sammen. Jeg har egentlig ikke noe spesielt budskap bak dette innlegget, ikke annet enn at unger er herlige. En dag som startet med diskusjon om nødvendigheten av å bruke stillongs og hvor viktig det er å få i seg litt frokost, ender med smilende og stolte unger, og ikke minst stolte foreldre. God helg til dere alle sammen .
ToveM Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Høres ut som du har en herlig familie ja, har aldri opplevd noe slikt jeg..(men har en bra familie likevel altså..)
Alison Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Høres ut som du har en herlig familie ja, har aldri opplevd noe slikt jeg..(men har en bra familie likevel altså..) Det er ikke hverdagskost her i huset heller. Det var derfor jeg ble så overrasket og glad.
Wildy Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Slikt har skjedd her å, ikke så ofte, men ofte nok til at jeg blir påmint hvor flotte unger jeg har og hvor godt vi egentlig har det sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå