Gå til innhold

Er det mulig å være mer forvirrende?!?!

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert og veldig irritert
Skrevet

Ok, her er dealen; jeg har datet en kar i 3-4 måneder. Vi har sex. Veldig bra sex. Og vi finner på diverse sammen. Jeg klarte da å forelske meg (utrolig nok, vi datet jo *ironisk*).

Han har sagt ting som "når du treffer faren/moren min", "jeg er kjempeglad i deg", "du har fått en stor plass i livet mitt" osv osv (kunne fortsatt i det uendelige).

MEN - han vet ikke hvor han vil med meg. Han skylder på jobben sin og sier han ikke kan ha et forhold.

Ok... Er jeg blitt alvorlig playet, eller er han alvorlig feig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du trenger å få er klare svar fra han. Nå synes jeg han gir motstridende signaler og det er sikkert forvirrende for deg.

Skrevet

Kan du ikke tenke deg andre årsaker?

Jeg forstår han godt jeg. Det er fullt mulig å være utrolig glad i noen uten å ha et ønske om et "seriøst samliv". Det finnes for mange ingen mellomting mellom "totalt følelsesløs" og "gifteklar". Høres ut som et utrolig rigid og kjedelig følelsesmessig spekter. Det gir meg litt fjortisassosiasjoner. Enten er man depressiv og hater alle, eller så er man "on top of the world".

Dessuten tror jeg trangen mange har til å "seal the deal" ødelegger mange forhold. Folk flytter sammen, får barn og gifter seg innen måneder. Jeg synes det er sjokkerende. Ikke rart familier går til helvete, når man overhodet ikke bruker fornuft før man lager en. Slapp av, bli kjent og finn ut om dere virkelig er interessert i hverandre utover en intens forelskelse.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Du har blitt "playet", og han er feig. Begge deler faktisk.

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg konfrontert han. Sagt at dette gidder jeg ikke, at du blir forvirret.

Jeg har aldri tapt noe på konfrontere sånn oppførsel, enten så har de stukket og angret etterpå, eller så har de innsett hva jeg jeg betyr.

Livet er for kort til å gå rundt å være usikker...

Lykke til!

Skrevet
Ok, her er dealen; jeg har datet en kar i 3-4 måneder. Vi har sex. Veldig bra sex. Og vi finner på diverse sammen. Jeg klarte da å forelske meg (utrolig nok, vi datet jo *ironisk*).

Han har sagt ting som "når du treffer faren/moren min", "jeg er kjempeglad i deg", "du har fått en stor plass i livet mitt" osv osv (kunne fortsatt i det uendelige).

MEN - han vet ikke hvor han vil med meg. Han skylder på jobben sin og sier han ikke kan ha et forhold.

Det der mener man når man er forelsket, og man sier det når man player noen og vil ha mer gøy...

Ikke godt å si hvilken versjon han er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...