sweetr Skrevet 16. november 2007 #1 Del Skrevet 16. november 2007 Ok, Et lite spm til dere. Jeg skal kjøpe noe fra en privat seller fra livejournal. Men hun tar ikke kredit kort paypal. Hvordan kan jeg overføre penger fra min egen konto til Paypal kontoen? Jeg så noe om dette på paypal sine sider, men siden jeg er ny, så kan kanskje noen forklare det her. Jeg har søkt om det her på KG, men fant ikke noe som lignet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. november 2007 #2 Del Skrevet 16. november 2007 Du registrerer deg på paypal (mener å huske det var litt krøkkete). Der registrerer du også et kredittkortnummer - eller du kan betale inn via din bank (sistnevnte tar lenger tid - visstnok 3-4 arbeidsdager). Deretter betaler du beløpet til mailadressen til den du skal betale til. (Huff, den forklaringen gjorde deg kanskje enda mer forvirret....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetr Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 16. november 2007 Den ga meg iallefall litt mer forståelse Jeg har overført penger og jeg får bare se om det kommer på pay-pal kontoen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå