Gå til innhold

Kjolen må kanskje syes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gifte meg i denne kjolen, men jeg liker ikke stoffet.. Har en tante som kan sy hva som helst, og lurer på å få henne til å sy kjolen i det stoffet jeg ønsker, men da må hu jo nesten ha noe mønster..

Så hvor kan jeg finne mønstre? Det trenger ikke være akkurat denne kjolen, men lignende kjoler. Er helt blank, jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet

Jeg fikk sydd min kjole, men hun som sydde ville ikke ha mønster, hun ville tegne selv etter å ha tatt målene mine. Hun ville gjerne ha flere bilder på hva jeg tenkte på slik at hun kunne tegne utfra disse. Kanskje tanten din også tenker sånn :jepp:

Skrevet

De som har The Dark Angel siden custom-syr kjoler i et stoff du måtte ønske. Er det som er så flott med de! :) Er sikker på at det bare er å sende de en mail med noen ønsker og ideer. Har bare opplevd super service derfra! Også er de ikke så fryktelig dyre heller. (Synes jeg, i forhold til veldig mange andre liknende sider).

Skrevet

Takk for tips! :)

Skal sende en mail til The Dark Angel og høre med de, og sjekke med tanten min, om hun tror hun kan sy uten mønster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...