~Minni~ Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Fargene hvitt, rosa og sølv skal være gjennomgansfargenei bryllupet vårt. På bordene har jeg lyst til å ha hvite kubbelys på glassfat med litt pynt rundt. Jeg har sett at man får kjøpt små stener (grus) som er spaymalt i sølv eller rosa, men jeg vil helst ha glassperler da jeg synes dette ser litt finere ut enn stein. Jeg har jo sett glassperler uten farge som man ofte bruker oppi f.eks. blomstervaser, men det tror jeg kanskje blir litt kjedelig sammen med det hvite lyset og glassfatet. Kunne derfor kanskje tenke meg noen svakt rosafargede glassperler eller sølvperler, men dette ser jeg ikke noe sted. Er det noen som vet hvor man får tak i dette? F.eks. noe lignende dette som de selger på E-bay, men uten at det er hull i dem. Det greieste hadde vært å kjøpe i en butikk i Oslo, men jeg er villig til å bestille på nett også
lubiluu Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 se her: glassperler de skal jeg ha tenker jeg, var i et bryllup i sommer hvor disse ble brukt, i lyse rosa, var veldig fint
flickan Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Jeg hadde slike lyserosa glassperler i bryllupet vårt (ikke de i linken over), de kjøpte jeg på Løiten Lys. Har sett at de har liknende i andre butikker, skal lete litt..
~Minni~ Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 se her: glassperler de skal jeg ha tenker jeg, var i et bryllup i sommer hvor disse ble brukt, i lyse rosa, var veldig fint Hmm, må man blande litt konditorfarge i vannet for å få dem lyserosa? Så veldig fint ut, men blir det ikke litt vanskelig å få riktig farge tror du? Jeg hadde slike lyserosa glassperler i bryllupet vårt (ikke de i linken over), de kjøpte jeg på Løiten Lys. Har sett at de har liknende i andre butikker, skal lete litt.. Kjemefint om du sier i fra hvis du ser noe et sted
Gjest Ballerina Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Jeg så slike perler som Bare Bea hadde i sitt bryllup på Løiten i forrige uke og kjøpte selv blanke 69,- for et glass!
flickan Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 De har sånne på kremmerhuset også. Men nå er ikke "sesongen" for lyserosa, så de finnes bare i andre farger nå. Men til våren/sommeren er jeg sikker på at de tar inn lyserosa også. Bare å ha litt is i magen.
Gjest Gjest_Laila_* Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Heisann! Jeg har tenkt å bruke sånne rosa krystaller til dåpen til dattra mi :-) Du finner dem her: http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop_bor...html#Tilbeh%F8r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå