Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg lurer på om dere har noen gode erfaringer fra lørenskog/lillestrøm området når det kommer til å sette på akrylnegler!

Jeg brukte Nikkis i lillestrøm i sommer og neglene min var fullstendig ødelagte etter dette. Jeg er på jakt etter noen som ikke ødelegger den naturlige neglen eller neglbåndene.

Skal i bryllup i desember og vil ha nye negler til anledningen. Må finne noen som er flinke :)

Hjelp!!! :)

Klem Nemii

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har ingen tips i området du oppgir, men siden ingen andre svarer kan jeg vel nevne et par punkter.

Vet ikke om du har hatt akrylnegler mange ganger, men det har ihvertfall jeg, og jeg har fikset det på forskjellige steder i trondheim.

Neglene blir som regel svake etter å ha hatt akrylnegler. Dette skyldes som regel all filingen i forkant. Når tippen er limt på, filer de jo i en evighet for å få den helt glatt. Dette har ikke neglen særlig godt av, og den blir kjempetynn... Når akrylen er på beskytter jo den, så det spiller liksom ikke så stor rolle.

Jeg har begynt å legge mine akrylnegler selv. Først og fremst av økonomiske grunner. Ellers er det fint å kunne kontrollere filingen på egen hånd. Mange negledesignere må jobbe fort, og er ikke alltid like forsiktige. Dette er likevel ikke noe jeg nødvendigvis anbefaler da vet krever ganske mye penger, tolmodighet og øvelse. For å begynne med dette selv, bør en nok ha hatt akrylnegler i lang tid, slik at man vet hvordan det gjøres, og virkelig gidder å holde på.

Hvis du vil ha lange negler kan du prøve å finne en salong som lager negler med støpeform istedet for tipp. Da legges en teflonkjegle rundt fingeren din og lager støtte for akrylen. Akrylen legges på kjeglen, og når den stivner, fjernes kjeglen. Neglene blir like fine på denne måten, og en slipper ganske mye filing!

Et annet alternativ er å vokse lange negler selv, og få lagt akryl på neglen uten tipp. Dette blir også fint, og nok en gang unngår du overflødig filing oppå neglen.

Hvis dette blir vanskelig å gjennomføre kan du jo gjøre det slik du har gjort det tidligere, selv om det er kjedelig å ha svake negler i fire måneder i ettertid...

Lykke til, håper du fikk noen svar.

Skrevet

[Jeg er utdannet negledesigner å hvis du går til en som ødelegger neglene dine må du slutte å gå dit med en gang!!!

Noen skrev her angående filingen etter man lagt på tipper, å hvis de da filer på neglen så gjør de fullstendig feil!!!

Det ska absolut ikke files på neglen.

Neglen tar ikke skade av akrylen i det hele tatt faktiskt!

Så lenge man gjør allt riktig.

Vil ikke anbefalle deg å legge akryl på neglene selv, for det første er det ikike så lett å få det virkelig fint, for det andre må det brukes riktige produkter for å undvike sopp.

Det som ofte ødelegger neglen derimot er hvordan noen tar av neglene...

Drar man i den eller klipper dem av så blir den naturlige neglen ødelagd.

Du må sitte i nesten 1 time i aceton, eller files bort av en proffesionell.

Jeg synes selv det er synd det er så innmari dyrt å få lagt negler... Føles det faktskt ikke helt er vert det..

Jeg jobber ikke som negledesigner lenger, ellers kunne jeg anbefalt meg selv !! :lur:

Du må nesten prøve deg frem tills du finner en du liker å som kan hantere neglene dine!

Det var et dårlig svar ser jeg for du fikk jo ikke svar på det du lurte på... men poster allikevel..

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Hei!!!

Så rart du ikke var førnøyd med neglene hos nikkis da hun regnes som den beste på dette i det området.Jeg og mine venninner har gått dit en år rekke og aldri opplevd det du sier

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_linda_*
Skrevet
Hei!!!

Så rart du ikke var førnøyd med neglene hos nikkis da hun regnes som den beste på dette i det området.Jeg og mine venninner har gått dit en år rekke og aldri opplevd det du sier

Hei!!!

jeg også har brukt Nikkis i lillestrøm,og vært kjempe fornøyd.Tviler på at det er de som ødela neglene dine.Da de er kjempe flinke der,kjenner mange som også går der

• 1 år senere...
Skrevet

Beautypuff er en kjempekoselig salong i lillestrøm med kjempebra service og gode priser.. jeg kommer nok aldri til å gå noe annet sted!! men har hørt mye negativt om nikkis

www.beautypuff.com :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...