Gå til innhold

Kan dere anbefale et hyggelig og fint hotell i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier vel det meste:)

Vi skal overnatte i Oslo fra fredag til lørdag neste helg.

Vil gjerne bo i sentrum, ikke aaltfor dyrt, men likevel så stilig som mulig.

Anbefalinger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oslo er en dyr hotellby men bruk hotellweb.no eller hotels.com, der kan du lett gjøre kupp med opptil 70% avslag i prisen.

Skrevet

Bastionen hotell syns jeg er kjempefint. Det ligger litt dårlig til, i skippergata men selve hotellet er veldig bra

Gjest Gjest_Alfa_*
Skrevet

Royal Christiania. Jeg er ikke så ofte i Oslo, men når jeg først er der, er dèt hotellet som gjelder! Slik har det vært de siste 10 årene:)

Det har god beliggenhet også, ligger like ved Oslo City.

Skrevet

Jeg har bodd to ganger på Anker hotell og trives der, men det finnes faktisk rimeligere hoteller nærmere osloS har jeg sett på slike formidlingssider. Grunnen til at jeg ikke valgte det sist var at det var flere kjente som skulle bo på Anker.

Skrevet

prøv scandic byporten hotell. Vi var der helga 9 - 11 november. Sentralt og helt greit hotell. Kjempegod frokost på egon restaurant som ligger vegg i vegg og shoppingsenteret er inne i samme bygningen som hotellet. 4 minutter å gå så er du i karl johan.

anbefales.

Skrevet

Edderkoppen er veldig greit. Sentralt, god frokost, nye og fine rom, gratis internett, god seng :)

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Bodde på Rica Travel for litt over ei uke siden. Betalte 960.- for rommet altså- ikke pr.pers(lør-søn-cupfinalehelgen).

Vi var to venninner som reiste sammen og hadde rom med to separate senger. Hotellet ligger vis a vis stortingen. 50 meter fra Karl Johan

Endret av prestekrage
Skrevet

En grei side for å finne hoteller etter ditt behov http://www.reiseplaneten.no/Venstremenyer/...lligste_hotell/

Siden det er kort tid til kan det være greit ås e på "Retplasser hotell".

Brukt den flere ganger og fått rimelig hotell..

Det er ganske fullt på de beste sentrale hotellene. Men bastion og rica travel tror jeg skal være ledig, og de er gode nok de =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...