indira_86 Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 (endret) Hei! Jeg fant igår en flott fargerik veske jeg har veldig lyst på, men den er desverre ikke å få tak i her i Norge! http://i227.photobucket.com/albums/dd54/k_ilhana/Bilde2.jpg Den består av masse farget skinn og semsket skinn lapper, og jeg har litt problem med å finne ut hvor jeg skal få tak i disse? Har dere noen forslag? Eventuelt noe dere har hjemme som samler støv? Eneste jeg kommer på er å gå på møbelbutikker og spør om å kjøpe de små prøve-lappene til møbler med forskjellige farger man kan ta hjem og se på, men jeg tviler de selger de Hjelp hjelp hjelp!! Innnlegget endret. Reglene Arwen (mod) Endret 16. november 2007 av Arwen
Gyda Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Vet at panduro har hatt sånne sett med forskjellige skinnlapper - kanskje de har det enda?? Evt andre hobbybutikker.
Donpedro Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Hvis du bor i nærheten av Hønefoss finnes det et utsalgssted som heter Skinnlåven (eller noe sånt). De selger slikt.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Er ikke dette vesken til Ugly Betty?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 http://www.skinnlaaven.no gå på skinn og lær - skinnrester der kan du kjøpe møbelhudrester, men vær obs på at de varierer i størrelse, farge og type (glatt, semsket etc). bestilte en restepakke der (store biter tror jeg), og det var rust, beige og svart, glatt og semsket. nok til å lage en veske, men ikke så fargerik som den du har bilde av da. men du kan jo ringe/maile og spørre om de har rester av div farger, de var kjappe med å sende, og ikke så ille i pris (i allefall på tråd og nåler i forhold til f.eks panduro...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå