Gå til innhold

Det er kvinnens jobb.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Og den kan ingen ta fra henne...

Hun kan imidlertid selv velge om hun vil gjøre det eller ikke ;)

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

hun kan velge det er sant. Men det vil alltid være hennes jobb.

jeg sa faktisk det til en feminist en gang. Hun mente jeg var sjovenistisk. Eller hva det nå kalles for noe

Skrevet

ja dessverre er det det.

jeg drømmer om en fremtid som den som er beskrevet i "vidunderlige nye verden"( Huxley?) der man kan bruke en kunstig livmor for å fostre frem barnet. Så tar man ut barnet gjennom en luke etter 9 mnd når det er modent.

Dette mener jeg fremmer likestilling mellom kvinner og menn på en alldeles revolusjonerende måte :)

Skrevet
Og den kan ingen ta fra henne...

Hun kan imidlertid selv velge om hun vil gjøre det eller ikke ;)

Ihvertfall om hun er heldig og er født i et av de landene man blir hørt.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Eugene, kjeder du deg veldig hele tiden? :P

ikke veldig. Men jeg kjeder meg litt for tiden

Skrevet

Er vel ingen som lager så mange intetsigende tråder hvertfall :roll:

Gjest nextlife
Skrevet

Ja, desverre er det en kvinnes jobb :lur:

Skulle gjerne ha hatt likestillig, både når det gjelde å gå gravid og å føde barn. :sukk:

Skrevet

:ler: Virkelig?

Har det ikke vært det siden tidens mogen da tro.

Hvis jeg ikke driter meg fullstendig ut her nå,så tror jeg

TS ville forby sex i en annen tråd og nå mener h*n at det er kvinnens jobb å føde barn.hvordan vil du få dette regnestykket til å gå opp? :ler::ler::ler::ler::ler:

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

liker du det ikke. Så ikke svar

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
TS ville forby sex i en annen tråd og nå mener h*n at det er kvinnens jobb å føde barn.hvordan vil du få dette regnestykket til å gå opp? :ler::ler::ler::ler::ler:

jeg tror du er smart. Så jeg tror du vet at den andre tråden var en tulletråd.

Skrevet

Tror virkelig du bør satse på en forskningskarriere, Eguene. Innleggene dine inneholder jo et så ENORMT spenn av nyskapende og ikke tidligere offentliggjort informasjon. ;)

Skrevet

Vel, må alle tråder bli tatt så alvorlig da, litt useriøse ting setter en spiss på hverdagen :jepp:

Skrevet

Det korrekte vil vel være å si at det er en kvinnes mulighet å føde barn, og ikke en jobb. En jobb er en plikt, og det er ikke en plikt å få barn.

Det var nok derfor en feminist kunne si at dette er sjovenistisk å si, fordi i ordet jobb ligger det en annen mening enn å bare ha muligeht. Jeg antar at det ikke var sånn u mente det, at det er den jobben kvinner er god for liksom... det er bare at det kan tolkes slik.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

klart det er en mulighet. Men om kvinnen velger den muligheten og blir gravid og føder barn så er det hennes jobb og føde barn.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Har litt problemer med å se vitsen med tråden, men om det ikke er kvinnens jobb å føde barn, vil jeg se den kvinnen som klarer jobben med å holde ungen inne når den vil ut.

Skrevet
Vel, må alle tråder bli tatt så alvorlig da, litt useriøse ting setter en spiss på hverdagen :jepp:

Problemet mitt er ikke at ingen av trådene hans er alvorlige; Problemet er at 99,9% av trådene og svarene hans hører til inne på Snikk-snakk, ikke Generell debatt

Skrevet

Om vi skal tro på mister Schwartznegger er det faktisk mannens jobb også enkelte ganger.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...