treningsjenta Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 slo på tvn, og kom akkurat til siste sekund av reklamen. og nå ble jeg super nysgjerrig. Det var Swartckoph sine produkter, og da en gul krukke og andre produkter, men alt var gult. Og jeg tror det stod "gliss" og han sa noe om: hvorfor gå til frisøren for å klippe vekk det flisete håret, når du kan bruke Gliss.... Hm??? Hva er dette? Hvilke av disse produktene er dette?Forstod jeg reklamen rett?
Gjest Audrey Horne Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Mistenker reklamens makt her... Flisete hår kan ikke repareres, det må klippes. Det du kan gjøre er å forbygge. Bruk myke hårstrikk og minimer bruk av slettetang og føner. Invester i produkter som passer for ditt hår, nå på vinteren er det viktig med produkter som gir mye fukt og om håret ditt er kjemisk behandlet kan det være lurt å ta en hårkur med proteiner.
Linda644 Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Åja den reklamen... de sies i reklamen reparer 3 års slitasje/skade. Det er oljeprodukter (men de gir ikke fett hår) Jeg synes Gliss er de beste butikk produktene. Ellers er frisør best. Du kan lese om dem her
Gjest StockDama Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Håndterer ikke gliss...ekkel shampoo og balsam, og gjør ikke en døyt for håret mitt =D
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Greier ikke å ta en reklame seriøst hvor man brekker en saks med fingrene... Det er da andre måter å bringe budskapet om at "du trenger ikke klippe det slitte håret ditt om dubruker denne shampooen".
Fam Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Jeg har faktisk prøvd denne, og tro det eller ei men den er faktisk god til å være en "butikk shampo". Om den reparerer flisete hår aner jeg ikke da jeg ikke har fliser i håret. Tviler dog på at den gjør det...den er jo ikke laget av lim heller. Men håret blir mykt og glansfullt. Og den dufter av sommer. Appelsiner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå