Gå til innhold

han prioriterer mye annet enn meg noen ganger

LadyBug

Anbefalte innlegg

som i kveld...

vi skulle egentlig på kino. først skulle vi lage litt deilig middag, så gå ut. men så ble vi litt daffe og fant ut at vi skulle ta det som det kom..

plutselig ble han veldig keen på å gå ut!

"vil du bli med?"

nei, jeg var jo dødssliten etter en lang uke..

"du er så lite partyløve noen ganger" fikk jeg tilbake...

og nå sitter jeg her da... han er ute med noen venner.. og jeg er alene..

greit nok det, jeg orker ikke være med, men jeg syns kanskje det var litt dårlig gjort å bare gå ut, når vi egentlig skulle være sammen i kveld..

han derimot kom med "vi skal jo være sammen hele neste uke på fjellet" som forsvar da jeg sa at vi skulle være hjemme og kose oss..

for no dritt!

er jeg dum hvis jeg tar det opp i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke du har noen grunn til å bli sur.

Jeg tror det er en killer for forholdet om man alltid skal gjøre ting sammen hele tiden!

Dere hadde planlagt å gå ut jo - det var vel DU, og ikke han, som ikke orket da egentlig?

Skulle du, fordi du selv var sliten, også holde ham hjemme?

Da hadde iallefall jeg blitt sur, var jeg ham.

Jeg slipper gjerne kjæresten ut med egne kamerater, så kan jeg gjøre mine ting.

Jeg synes igrunnen argumentet hans var helt OK.

Dere skal være masse sammen - hvorfor ligge og være trøtte sammen akkurat i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei LadyBug!

Jeg syns ikke at det er så rart at du reagerte på dette jeg...Jeg hadde også gjort det. Hvis man har planlagt å tilbringe en kveld sammen, så syns jeg den ville være ødelagt hvis den ene skulle bestemme seg for å finne på noe annet...Jeg hadde blitt både skuffa og litt irritert. Er enig med de over meg, at man selvfølgelig skal kunne finne på ting hver for seg, men for at dette skal fungere, må man jo nesten planlegge sånt litt på forhånd?

Om du bør ta dette opp eller ikke, har jeg ingen bestemt formening om, men jeg vet i allefall at jeg hadde forklart for ham, på en ålreit måte, hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde...

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke at det er så rart at du reagerte på dette jeg...Jeg hadde også gjort det. Hvis man har planlagt å tilbringe en kveld sammen, så syns jeg den ville være ødelagt hvis den ene skulle bestemme seg for å finne på noe annet...

Men det var jo egentlig Ladybug som bestemte seg for å gjøre noe annet, da, siden de egentlig hadde planlagt å gå ut sammen og hun plutselig ikke orket likevel...

Jeg ville ikke tatt det opp. Jeg hadde forresten heller ikke blitt sur på grunn av dette, synes han hadde sin fulle rett siden dere egentlig skulle gå ut sammen. Kanskje han hadde gledet seg til dette, og da du sa du ikke orket likevel så ble han kanskje skuffa! Hvorfor skal han da måtte sitte og kjede seg hjemme når han var keen på en bytur?

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du ikke større problemer enn dette????????? :-?

Slapp av du, og gled deg til dere skal på påskefjellet! :P

Du er jo ikke dronningen av Saba heller vet du............. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tok det faktisk opp..

han kom jo hjem dritings halv fire! pluss at han var ikke pakket og klar da vi avtalte at vi skulle dra på fjellet dagen etter!

så jeg ble sur og fortalte at han skuffet meg litt. jeg måtte i tillegg vente nesten en time på at han skulle pakke og spise og gjøre seg klar sånn at vi kunne komme oss avgårde.

men, jeg er ikke langsur, og vi dro avgårde. nå har vi det helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skjønner ikke helt hvorfor det var så mye å bli opprørt over da, men..

Og det er vel ingen krise om man drar en time senere enn avtalt,så lenge det ikke står noen på fjellet å venter på dere? :blunke:

Men håper dere får det kjempefint på fjellet i påsken uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...