Gå til innhold

Vichy eller andre apotek-kremer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Vilde_*
Skrevet

Hei dere,

Jeg er for tiden litt pengelens og har derfor ikke råd til å kjøpe Dermalogica som er min favoritt..

Tenkte jeg skulle prøve ut Vichy eller noe annet fra apoteket. Men er dette/disse merkene bra? Jeg trenger en krem som er for noe tørr hud, som helst lukter litt godt og kanskje noe anti-age? Er 32...

Noen tips? Og Lòreal og slikt tror jeg ikke er noe for meg...men har f.eks ikke prøvs Garnier og alle de andre...

Alle tips mottas med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg likar veldig godt merket La Roche-Posay som er å få kjøpt på apoteket. Vant ein eller anna test i Woman :)

Skrevet (endret)
Vichy eies av Loreal..

Og samme konsern eier også Lancôme, og nå også Body Shop. Pluss noen kosmetikkmerker til. Ulike merker, ulike segmenter, kvaliteter og prisklasser. Det er ikke slik at dersom dersom et av disse merkene ikke passer, passer ikke noen. Og omvendt.

Jeg er forresten også interessert i å høre Vichy-erfaringer....

Endret av junia
Skrevet

Jeg har en Viichy krem for kombinasjonshud som heter Oligo 25 (grønn). Den synes jeg er bra nok. Kjøpte den fordi det var tilbud på apoteket:P Den gir nok med fukt til min hud, og masse glød:) Men vet ikke hvordan denne er på sikt da. Har bare brukt den i 2 uker eller noe..

Skrevet

Jeg har brukt Vichy thermal fix 2(vinterstid) og Thermal fix UV(sommerstid) i flere år nå. Jeg liker begge svært godt. De gir masse fukt til min tørre hud, de lukter godt uten å være så parfymerte at de svir på huden og UV versjonen er svært drøy.

Skrevet

for nokre år sidan brukte eg apotekserien cliniderm. var på apotek i dag og prøvde litt av kremen for tørr/sensitiv. Den var deilig i konsistensen og huden blei verkeleg mjuk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...