Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

All right!

I dag kom en klase med EL-tester i posten :) I de siste par månedene har syklusen min vært litt ustabil (24 til 32 dager), og ut i fra den egentlig normale syklusen min på 28 dager er EL ca i morgen (hvorfor sitter jeg er foranPC'n???) :sengekos: (hehe).

Uansett. Det jeg lurer på: kan jeg ta en EL test i morgen tidlig og begynne testinga mi nå med det samme? Eller burde jeg vente til neste syklus? (BANK i bordet at den ikke kommer før om OVER 9 mnd!)

Teknologioptimist som jeg er ser jeg veldig fram til å prøve disse testene... Lurer fælt på om jeg kan begynne allerede i morgen tidlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
All right!

I dag kom en klase med EL-tester i posten :) I de siste par månedene har syklusen min vært litt ustabil (24 til 32 dager), og ut i fra den egentlig normale syklusen min på 28 dager er EL ca i morgen (hvorfor sitter jeg er foranPC'n???) :sengekos: (hehe).

Uansett. Det jeg lurer på: kan jeg ta en EL test i morgen tidlig og begynne testinga mi nå med det samme? Eller burde jeg vente til neste syklus? (BANK i bordet at den ikke kommer før om OVER 9 mnd!)

Teknologioptimist som jeg er ser jeg veldig fram til å prøve disse testene... Lurer fælt på om jeg kan begynne allerede i morgen tidlig!

Skrevet

Kan ikke svare deg helt.. nytt for meg..Men er sånne eggløsningstester dyre?

Skrevet
Kan ikke svare deg helt.. nytt for meg..Men er sånne eggløsningstester dyre?

Jeg tok EL-testen, jeg... Fikk negativ på fredag, men på lørdag var den positiv!! Kjempegøy! Så da var det bare å hoppe i det bådre i går og i dag :sengekos: *puh!* Det blir jo bare suuuperspennende å se framover nå da, for nå VET jeg at vi har hatt sex ved EL, og da kanskje det går denne gangen? *håpe inderlig*

Jeg betalte 200 kr for testen. Fikk den tilsendt fra en nettbutikk, men de har EL-tester på apoteket også tror jeg. Jeg kjøpte en "enkel" type: tisser på en pinne akkurat som på graviditetstest og så finner testen ut om hormonet som trigger eggløsningen er til stede eller ikke. Det var en digital test fra Clear Blue. I pakken ligger en digital enhet som gjør analysene og viser resultatet og 7 pinner som man skal tisse på. Man kan ikke kjøpe disse pinnene alene, og må kjøpe hele pakken m testeren og pinnene hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...