meta Skrevet 11. april 2003 #1 Skrevet 11. april 2003 Samboeren min blir drukket ut i dag.. Broren hans er forlover og vet egentlig at vi til tider har litt problemer. Mest fordi jeg er veldig usikker når det kommer til kropp og sånt. Dessverre blir det til at jeg da ikke klarer å stole på at NOEN liker meg.. Så problemet er at de hadde tenkt til å ha strippere på utdrikningslaget. Vet ikke om det ble noe av av økonomiske årsaker, men jeg er fortsatt så sinna at jeg holder på å sprekke!! Jeg syns det er utrolig respektløst overfor meg og vårt forhold og vet ikke om jeg gidder å møte han forloveren på en god stund. Er jeg vanskelig nå? Det er jo bare tre uker igjen til bryllupet.. Men hvis det ble stripping, kommer det til å gå flere uker før jeg klarer å slappe av igjen. Han bare ødelegger alt!! I morgen skulle vi dessuten reist på påskeferie sammen, men det gidder jeg ikke. Nå er jeg riktignok febersyk og sylte forkjøla, men...
Silfen Skrevet 11. april 2003 #2 Skrevet 11. april 2003 En stripper er harmløs moro. Ville du klådd på en mannlig stripper bare fordi han kledde av seg foran deg?
Maxine Grey Skrevet 11. april 2003 #3 Skrevet 11. april 2003 Det var noe i det du skrev som fikk meg til å huske hvordan jeg hadde det for lenge siden (omtrent en generasjons tid!) og jeg tenker: det rare er at når man er ung og kroppen er fin og frisk, da er det vanskelig å tro helt på det. Så går årene, og man blir både bløtere i fisken og mindre å se på. Jeg vet ikke om det er fordi man bare må akseptere det, men jeg for min del tar det mindre og mindre høytidelig for hvert år som går. Nå er det leken og latteren som har størst plass i forholdet, og jeg skulle ønske jag hedde vært "der" for lenge siden, i stedet for å være så alvorlig og selvhøytidelig. Da hadde jeg og gubben hadde mye mer moro! Nå prøver jeg å leve etter to stikkord: Aksept og raushet. Klarte jeg å forklare hva jeg mener?
meta Skrevet 11. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2003 Joda, skjønte godt hva du mente.. Tror nok det går greit med oss. Til vanlig har vi det veldig bra Det er ikke samboeren min jeg er sinna på, men broren hans. Tror ikke det kom helt fram av innlegget, men det er sånn at samboeren min, broren hans, foreldrene og jeg liksom skal på hytta i morgen. Det er derfor jeg ikke vil på tur.. Fordi broren hans skal være med.. Nei, jeg ville ikke klådd på en mannlig stripper. Tror faktisk kanskje jeg bare ville gått. Det er jo egentlig ganske uinteressant syns jeg.. Glad mine venninner bare ga meg en tatovering og salsakurs ++ på mitt utdrikningslag.. Takk for innspill
Gjest Diva Skrevet 11. april 2003 #5 Skrevet 11. april 2003 Jeg skjønner godt hva du mener, Meta og føler med deg. Jeg hadde heller ikke satt pris på strippeshow som underholdning for min samboer, - jeg synes det er smakløst med stripping, jeg. Vet jeg kan høres prippen ut, men det er bare min mening...... Jeg hadde virkelig ikke taklet at en eller annen bimbo hadde satt seg på fanget til min kjære og vrikket på sine fordeler, - absolutt ikke! Vet ikke om dette er faktum annet enn i amerikanske filmer, men likevel. Vet broren til samboeren din at du har dette forholdet og ikke takler slikt, så synes jeg han høres ut som en b*stard uten like! Mange jenter kan nok respektere denne "uskyldige morroa", men andre kan ikke, og jeg synes det skal tas hensyn til! Hadde din tilkommende akseptert at du fikk servert en stripper på ditt utdrikningslag, mon tro ? Skjønner i allefall at du er sint, og jeg mener du har rett til å være det! Ikke alle som bare kan drite i det og si pytt, pytt. Spesielt ikke enkelt når man er litt sjalu og har det litt vanskelig med å akseptere seg selv og være fornøyd med kroppen sin. Det er ikke enkelt å ha det sånn og det bør folk i kretsen være klar over i denne sammenhengen. Håper ikke det jeg skriver, gjør det enda mer nervøs og engstelig nå,- men det er slik jeg hadde følt det og jeg føler med deg og håper at de dropper strippingen. Jeg synes rett og slett det er teit! Det er da så mye annet morro og speisa man kan finne på på utdrikningslag ? Jaja,- enkelte menn blir aldri voksne (jfr. oppførselen til din tilkommendes bror...) Jeg håper alt ordner seg, at du blir frisk snart og at dere får det bra sammen og et knakende flott bryllup i allefall :D Stor trøsteklem fra Diva
meta Skrevet 12. april 2003 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2003 Neida Divavennen. Jeg blir ikke mer nervøs. Jeg ble veldig glad for det er jo akkurat sånn jeg har det! Fint at jeg ikke er helt unormal :D Og min samboer hadde IKKE akseptert at det var strippeshow på mitt utdrikningslag.. Nå ringte han forloveren nettopp for å si at sambo er på vei hjem. Spennende å se hvilken tilstand han er i
Gjest Tex Skrevet 12. april 2003 #7 Skrevet 12. april 2003 Jeg liker heller ikke tanken på at et kvinnfolk skal klenge på mannen min! Derfor er jeg glad for at han ( tro det eller ei ) er helt uengasjert i sånt. Dette vet forloveren hans, følgelig vil han velge helt andre festoverraskelser. Mannen er MIN og jeg vil ha ham for meg selv. Er nok litt sjalu, selvom jeg stoler på ham 100 % vet man aldri ( å jo det gjør man! ) hva jenter kan finne på ...
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2003 #8 Skrevet 12. april 2003 Jeg hadde følt det akkurat på samme måte som du gjør, meta! Jeg hadde ikke akseptert stripper på min manns utdrikningslag - der går faktisk min grense. Så får man mene hva man vil om hvor uskyldig moro stripping er, jeg syns det er smakløst og motbydelig. Jeg skjønner følelsene dine såå godt - og hvorfor skal ikke de bli tatt hensyn til i denne sammenhengen? Det er tross alt DERES bryllup. Om kameratgjengen har lyst på ei stripperske, så kan de vel leie det i en annen anledning, syns nå jeg. Spent på å høre hvordan det gikk/går! God påske og lykke til med de siste bryllupsforberedelsene! Klem, Kverula
monja Skrevet 12. april 2003 #9 Skrevet 12. april 2003 Jeg skjønner godt reaksjonen din jeg, meta, selv om jeg ikke hadde brydd meg så mye om det selv. Det er heldigvis sånn at vi reagerer forskjellig, og da bør de som vet om dette respektere dette. Og om problemet er kjent allerede synes jeg iallefall det er respektløst av dem. Men de ser sikkert på det som uskyldig moro. :-? Tilbake til at vi reagerer forskjellig. Du hadde fått tatovering du? Hadde mine venner gitt meg det hadde jeg blitt rasende - fordi at de vet at jeg ikke vil ha det. Jeg synes det er stilig jeg, men ikke på meg :D Lykke til med resten av forberedelsene iallefall.
meta Skrevet 12. april 2003 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2003 Tusen takk for masse tilbakemeldinger. Det er så greit å ha noen å betro seg til Sambo kom hjem ca halv tre. Var nesten edru og de hadde ikke hatt strippeshow. Veldig fornøyd med det. Han syns jeg overreagerer litt, for som han sier "han elsker meg over alt på jord". Han mener at jeg ikke hadde hatt noe å bekymre meg for uansett for han kunne satt foten ned om det hadde gått for langt. Vel vel... VI har det bra Forholdet mitt til forloveren er en annen ting.. Eneste grunnen til at det ikke ble stripping er at de ikke fikk en som var ung nok til den prisen de hadde satt
Jinx Skrevet 12. april 2003 #11 Skrevet 12. april 2003 Jeg hadde nok akseptert det.. Bare morro det, for alle gutta .. Å det varer jo ikke mange minuttene.. Han skal jo ikke akkurat ha sex med henne da, og det er jo deg han skal gifte seg med Men jeg ville aldri selv hatt en stripper i mitt utdrikkingslag Da hadde jeg nok blitt dårlig Men men.. Nå slapp du jo denne problemstillingen da, siden han ikke hadde en stripper på besøk Lykke til med nært forestående bryllup
meta Skrevet 12. april 2003 Forfatter #12 Skrevet 12. april 2003 Jeg fikk tatovering fordi jeg har snakket om det så lenge og ikke fått ut finger'n. Dessuten spurte de sambo om det var greit for han før de satte igang.
Gjest ta67 Skrevet 12. april 2003 #13 Skrevet 12. april 2003 Meta, hvor er tilliten til din tilkomne? Han har sagt ja til å gifte seg, om han da får se noen nakne damer, hva så???? Tor
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #14 Skrevet 14. april 2003 En stripper i min samboer's utdrikningslag? Ja, vær så god. Herregud - uskyldig morro spør du meg. Og for de andre gutta. Min samober hadde også helt fint akseptert at jeg hadde hatt stipper i mitt utdrikningslag. Hvor ofte får du se en strippe bare helt for deg? Jo nettopp - i utdrikningslag. Men folk er jo forskjellig. Også din samboer og deg. Dersom han hadde satt pris på at en strippet i hans utdrikningslag, så syntes jeg du burde holde kjeft og la han nettopp få det. Husk - det er siste gang i livet at han kan ha egne meninger Nå er det jo kona - nemlig deg - som bestemmer alt. He, he, he!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå