Gjest Gjest_fortvilet_* Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Noen som har en "oppskrift" eller råd om hvordan man kan vekke til live følelsene hos gutten sin? han var usikker og ville ikke mere, men jeg vil så gjerne ha ham tilbake. Er så utrolig glad i den gutten. Ikke vært sammen så lenge, ca 1 år. Men har rukket å komme veldig nær hverandre. Før han sa stopp.. Tenkte først tanken at han bare var over forelskelsen, og "forvekslet" dette med at han ikke var glad i meg nok til å fortsette.. Hvordan vet man forskjell på dette, er det bare noe man vet? eller er det mulig at det er sånn det kan være? hmm.. Er nok bare ønsketenking.. Han vet hvordan jeg har det. at jeg ble veldig såret. Samtidig prøver jeg å gi uttrykk for at jeg prøver å komme meg videre, at jeg klarer meg bra, men savner det vi hadde. Har ikke snakket noe særlig med ham de siste to ukene. Er 1 uke siden det ble satt helt strek. Den ene gangen vi har pratet siden dette var det han som tok kontakt. Er frustrerende å ha det så vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå