Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste nettopp i et magasin at sminke o.l ble gammelt, visste jo det til en viss grad, men ikke at en leppestift f.eks bare var holdbar i noen år.. Betyr det da at jeg burde kaste alle de millionene med leppestifter, lipglosser og kremer jeg har liggende?? UFF.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting er gammelt når det endrer seg i lukt, farge, smak eller konsistens.. Utover det kan du bruke det så lenge du vil :)

Skrevet
Ting er gammelt når det endrer seg i lukt, farge, smak eller konsistens.. Utover det kan du bruke det så lenge du vil :)

e du sikker på det di høna? ;)

Gjest lillebøll
Skrevet

Ville kastet alt av kremer som ikke luktet likt, eller har endret konsistens. Mascara bytter jeg flere ganger i året. Øyenskygger holder seg lengre. Alt holder litt forskjellig.

Skrevet

Jess..sparer ikke på relativt gamler kremer ol, maskara bytter jeg ca 1 gang i mnd (tørker ut) maskarabase et par ganger i året, leppestift har null sjans til å bli gammel her i hus. Tørrkajal holder seg jo for alltid, øyenskygge holder leenge...Bruker pudder og ingen foundation, så dette blir heller ikke for gammelt..Bør vel egentlig være obs på harske kremer/foundation og lippgloss som er annerledes i lukt/konsistens.

Skrevet

Mente jeg hørte snakk om at sminke og kremer skulle datomerkes etterhvert? har ikke blitt noe av det anda da?

Skrevet
Mente jeg hørte snakk om at sminke og kremer skulle datomerkes etterhvert? har ikke blitt noe av det anda da?

Det meste merkes allerede med et sånt lite symbol hvor det står et tall i som viser hvor mange måneder produktet er holdbart.

Skrevet
e du sikker på det di høna? ;)

Haha, not really... :P Jeg bare antok, for det er slik det er med mat :P

Skrevet
Haha, not really... :P Jeg bare antok, for det er slik det er med mat :P

Kom deg heim ;)

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet
maskara bytter jeg ca 1 gang i mnd

Hva..? seriøst..? en gang hver måned....?

Flere som bytter mascara hver måned...?

Skrevet

Eg kjøper dyre mascaraer og dei varer 6 mnd, så eg klarar meg med 2 stk i året.

Ellers kan det jo vera ein ide å bruka opp noko før ein hamstrar inn nye ting, slik at ting ikkje blir så gamle! Less is more!

Gjest nextlife
Skrevet
Hva..? seriøst..? en gang hver måned....?

Flere som bytter mascara hver måned...?

Jepp, i mitt hode er mascara en "ferskvare". Man har den tross alt på et av de mest sensitive stedene på kroppen( tenker da på bakterier og slikt). Synes dessuten at mascara endre konsistens og kvalitet ganske fort, så da er det greit med en ny etter ca. 1 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...