Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Er det ikke noen vanlig hårbalsam i L'Oreal - Professionnel-serien? Skal man liksom bruke hårkur etter hver hårvask? Noen som bruker denne serien? Håret mitt er ganske slitt etter mye hårfarging, kunne tenkt meg å prøve Intense Pepair. Men er litt skeptisk når det ikke er balsam.
snooops Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Intense repair er favorittsjampoen min! Den eneste sjampoen jeg kan bruke uten at håret føles som strikk. Trenger egentlig ikke balsam etterpå, for håret blir skikkelig glatt og mykt. Hender at jeg bruker balsam etterpå (Redken All Soft), ellers tar jeg kur (Joico proteinkur og en som tilfører fukt) en gang i uka. Alle frisører skryter av at håret mitt ikke er noe slitt, selv når det er lenge siden jeg klippet det.
Gjest Borghild Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Den serien har vanlig balsem. Jeg har shampoen og balsamen fra vitamino color.
Gjest hyggelig Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 jeg har både shampoen og balsamen i den serien. elsker shampoen, men balsamen er egentlig bare "helt grei". ikke noe spesielt, liksom. har brukt Gliss balsam av og til, og den er like god- bare mye billigere jeg har langt hår, så føler at jeg trenger litt balsam uansett hvor bra shampoen er...
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 (endret) Den serien har vanlig balsem. Jeg har shampoen og balsamen fra vitamino color. Har sett på produktene på L'Oreal sin hjemmeside (Link). Kan ikke se at det er "vanlig" balsam på iallefall Intesne repair, Absolute repair eller Vitamino color. Men hårkur og leave-in produkter er det av all mass. Hvor kjøper dere de probuktene? Frisør? Strawberrynet? Link fikset, pga sideforskyvning. Tabby, mod. Endret 17. november 2007 av Tabby
Gjest Borghild Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Jeg har kjøpt det både hos frisør og på LF.
Gjest hyggelig Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 jeg kjøpte det på smartclub i trondheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå