Gjest Lei Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg må få si deg et par ord: Ja, jeg såg Idol den gang du var dommer, og nei, jeg falt ikke for den påståtte sjarmen din. Og nå etter du har vært med på program om å finne den "rette" for deg, og stadige uttalelser på VG-nett og Her og Nå; må jeg bare innrømme at jeg er mektig lei av deg nå! Jeg blåser en lang marsj i hvilke meninger du har om årets Idol, og hva du mener om at Jan Fredrik Karlsen sier ting om igjen og om igjen. Jeg trodde jo ærlig talt at du var en sånn tøffing som dreit i alt og alle. Men nå har jeg bare fått bekreftet at du er en ensom mann med stor oppmerksomhetstrang. Helt greit det, men la nå årets idol, være årets idol. For jeg sier deg: Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva du mener. Takk for oppmerksomheten!
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg må få si deg et par ord: Ja, jeg såg Idol den gang du var dommer, og nei, jeg falt ikke for den påståtte sjarmen din. Og nå etter du har vært med på program om å finne den "rette" for deg, og stadige uttalelser på VG-nett og Her og Nå; må jeg bare innrømme at jeg er mektig lei av deg nå! Jeg blåser en lang marsj i hvilke meninger du har om årets Idol, og hva du mener om at Jan Fredrik Karlsen sier ting om igjen og om igjen. Jeg trodde jo ærlig talt at du var en sånn tøffing som dreit i alt og alle. Men nå har jeg bare fått bekreftet at du er en ensom mann med stor oppmerksomhetstrang. Helt greit det, men la nå årets idol, være årets idol. For jeg sier deg: Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva du mener. Takk for oppmerksomheten! Er du ei av de som har ryket ut?
Gjest Silmarill Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Er du ei av de som har ryket ut? tjihi, tenkte det samme! Stå på Tor
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Denne tråden sier vel egentlig mest om TS.
Gjest TS-lei Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Denne tråden sier vel egentlig mest om TS. Gjør den? fortell.... Dessuten jeg har aldri sagt noe om at jeg er perfekt heller, alt jeg sa er at jeg er drit lei alt Tor Milde blander seg i. PR-kåt, er han!
Gjest Skya Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 (endret) Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 16. november 2007 av Skya
Gjest Skya Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Tråden er delt og spørsmål angående moderering ligger her. Skya (mod)
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Det er jo underholdende å se at TV2s "Absolutt Fredag" (? det med Stål Talsnes) og NRKs "Nytt på Nytt" begge blir inspirert av KG og henter mange av sine temaer herfra. KG: inspirasjonen for norske TV-program.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå