Fat Sally Lee Skrevet 11. april 2003 #1 Skrevet 11. april 2003 Er det noen som kan anbefale en bærbar mp3- spiller? Jeg vet at Nike nylig har lansert en mp3 spiller spesielt designet for bruk under trening. Er dette en god spiller? Er den dyr? andre tips?? Takker for svar!
Junebug Skrevet 11. april 2003 #2 Skrevet 11. april 2003 Jeg har iPod MP3 spiller (Mac) og den anbefales! Veldig enkel å bruke og plass til ca 160 CDer. Tidligere kunne bare Macbrukere bruke den, nå er det laget en ny versjon som også PCbrukere bruke
Lula Skrevet 11. april 2003 #3 Skrevet 11. april 2003 Jeg har en Compaq MP3 spiller som er super-bra. Tror ikke dette produktet selges i Norge. Min er kjøpt i USA. Så dette hjalp sikkert ikke så mye
Gjest Admin'C Skrevet 12. april 2003 #5 Skrevet 12. april 2003 du har jo forskjellige utenn at jeg har testet de skal finne noen linker
Gjest Admin'C Skrevet 12. april 2003 #6 Skrevet 12. april 2003 her er noen enheter http://www.hardware.no/tester/lyd/index.html vet det kommer en ny ipod, men anbefaler å søke på www.google.com etter å ha funnet en enhet for mer seriøse tester. (dette er en dataside...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå